Skocz do zawartości

Dwa skrypty


wiwi14741

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :) Mam pytanie, czy można nosić dwa skrypty runiczne? Mam jeden na ochronę (nie wiem czy mogę go tu podać) i chciałabym dołożyć do tego skryp na naukę (brak koncentracji i nic mi się nie chce) i zdanie egzaminu Kenaz, Ansuz, Berkano. Jestem totalnie zielona w runach a wiem że mają potężną moc.

Proszę o odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co aż trzykrotnie powtórzona Tiwaz? Runa Tyra, wojowniczego boga absolutnej sprawiedliwości? Poza wszystkim ochronie raczej nie służąca, taki skrypt, zwłaszcza z trzykrotnym odwołaniem do Tyra, zamiast chronić, wiele będzie od Ciebie wymagać, przede wszystkim postępowania bezwzględnie uczciwego i sprawiedliwego... i tylko w takim przypadku Tyr wzmocni Twoje własne działania, łącznie z pomocą w osiąganiu rozmaitych zwycięstw i siłą w stawianiu na swoim gdy trzeba walczyć, również z niesprawiedliwością i nieuczciwością, natomiast mogą nastąpić rozmaite nieprzyjemne konsekwencje, gdy to postępowanie takie nie będzie. Wyjaśnij też może, w jaki sposób Twoim zdaniem rozkosz sygnalizowana przez Wunjo ma działać ochronnie w świetle dnia (Dagaz)?

Edytowane przez Hrefna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja je dostałam od tarociski, miały mnie chronić przed "wampirami emocjonalnymi", przed ludźmi którzy mnie wykorzystują.

Mogę z nich bezpiecznie korzystać? Dostałam je rok temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma tarocistka wspólnego z runami, przepraszam? I już Ci napisałąm, czemu ten skrypt "na ochronę" raczej nie ma możliwości ochronnnego działania, a jeśli już, to w konkretnych, również wyszczególnionych przeze mnie warunkach...

 

Drugi moim zdaniem nie pomoże ani nie zaszkodzi, chociaż z Kenaz bym uważała, z jednej strony niby światło pochodni, ale z drugiej - i o wiele bardziej moim zdaniem, wrzód i choroba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic.