duo70 Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 Witam Ponieważ do spotkania jeszcze nie doszło: http://www.ezoforum.pl/interpetacje-rozkladow/66000-jego-dzialania-w-moja-strone.html byłam ciekawa, czy w przyszłym tygodniu coś się ruszy w tej sprawie Głupiec Gwiazda Rydwan= Kapłanka Pan chyba trochę zakochany jest. Nie jestem pewna, ale po kartach i jego zachowaniu wszystko wskazuje na to. Jest tutaj początek jakiegoś uczucia. Dzieli nas odległość więc może w przyszłym tygodniu przyjedzie do mnie. Często pokazuje mi się jako rydwan. Zastanawia mnie ta kapłanka. Nie mam z ta kartą doświadczenia. Może mówi o moich skrywanych uczuciach do pana bo nie jest mi obojętny. Oboje tak czaimy się z okazywaniem wobec siebie jakiś uczuć. Jak to na mnie wpłynie? As buław 6 pucharów rycerz mieczy= Kapłanka Dużo kart ciążowych i związanych z dziećmi tu widzę Może dojść do seksu w wyniku czego poczuję bliskość, ciepło, poczucie bezpieczeństwa. Dużo zamieszania to wszystko wywoła w moim życiu. Z panem znamy się od jakiegoś czasu ale jeszcze nie jesteśmy parą. Tak ja bym to widziała. Będę bardzo wdzięczna za Wasze interpretacje pozdrawiam Cytuj
maddie88 Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 Głupiec Gwiazda Rydwan= Kapłanka Mnie się wydaje, że Ty masz nadzieję na przypadkowe spotkanie z panem... Karty zaznaczyły twoje rozmyślania tutaj... Jak to na mnie wpłynie? As buław 6 pucharów rycerz mieczy= Kapłanka Będziesz czekać, wspominać...może i nawet najdzie Cię ochota by sama wyjść z inicjatywą wobec pana... Ja nie widzę tutaj, żeby pan podejmował się jakiś działań w przyszłym tyg. W kartach zaznaczyłaś się głównie Ty... Ale to jest tylko moje spojrzenie, poczekajmy na interpretacje innych. Cytuj
duo70 Napisano 1 Lutego 2013 Autor Napisano 1 Lutego 2013 My przypadkowo się nigdy nie spotykamy tylko zawsze z inicjatywy pana. Mieszkamy daleko od siebie. Do spotkania dojdzie na pewno tylko nie wiem kiedy. To, ze rozmyślam dużo, to fakt. Cytuj