Jump to content

Jego działania w moja stronę w ciagu tygodnia

duo70

Recommended Posts

Witam

Ponieważ do spotkania jeszcze nie doszło: http://www.ezoforum.pl/interpetacje-rozkladow/66000-jego-dzialania-w-moja-strone.html

byłam ciekawa, czy w przyszłym tygodniu coś się ruszy w tej sprawie

Głupiec Gwiazda Rydwan= Kapłanka

Pan chyba trochę zakochany jest. Nie jestem pewna, ale po kartach i jego zachowaniu wszystko wskazuje na to. Jest tutaj początek jakiegoś uczucia.

Dzieli nas odległość więc może w przyszłym tygodniu przyjedzie do mnie. Często pokazuje mi się jako rydwan. Zastanawia mnie ta kapłanka. Nie mam z ta kartą doświadczenia. Może mówi o moich skrywanych uczuciach do pana bo nie jest mi obojętny. Oboje tak czaimy się z okazywaniem wobec siebie jakiś uczuć.

Jak to na mnie wpłynie?

As buław 6 pucharów rycerz mieczy= Kapłanka

Dużo kart ciążowych i związanych z dziećmi tu widzę :)

Może dojść do seksu w wyniku czego poczuję bliskość, ciepło, poczucie bezpieczeństwa. Dużo zamieszania to wszystko wywoła w moim życiu. Z panem znamy się od jakiegoś czasu ale jeszcze nie jesteśmy parą.

Tak ja bym to widziała. Będę bardzo wdzięczna za Wasze interpretacje

pozdrawiam

Mnie się wydaje, że Ty masz nadzieję na przypadkowe spotkanie z panem... Karty zaznaczyły twoje rozmyślania tutaj...

Jak to na mnie wpłynie?

Będziesz czekać, wspominać...może i nawet najdzie Cię ochota by sama wyjść z inicjatywą wobec pana...

Ja nie widzę tutaj, żeby pan podejmował się jakiś działań w przyszłym tyg. :( W kartach zaznaczyłaś się głównie Ty... Ale to jest tylko moje spojrzenie, poczekajmy na interpretacje innych.

My przypadkowo się nigdy nie spotykamy tylko zawsze z inicjatywy pana. Mieszkamy daleko od siebie. Do spotkania dojdzie na pewno tylko nie wiem kiedy. To, ze rozmyślam dużo, to fakt.