Gość Linkinia Napisano 8 Lutego 2013 Napisano 8 Lutego 2013 (edytowane) Mój pierwszy taki rozkład Proszę o pomoc Studiuję, jestem singlem. 1. Co trzeba odpuścić od siebie - Kochankowie Wahanie przy podjęciu wyboru. Jeżeli czuję, że czegoś nie chcę ogólnie lub w relacji z kimś, to mam się tego trzymać. 2. Co trzeba trzymać przy sobie jak najbliżej - Rycerz denarów Skupić się na uczelni, wyborze fakultetów. Kierować się chłodną kalkulacją. 3. Co jest teraz twoim największym nabytkiem - Mag Zdolność do decydowania o swojej przyszłości - fakultety, warsztaty, znajomości, rozwój tych znajomości. 4. Jak otoczenie wpływa na ciebie - 10 buław, Księżyc Przytłacza mnie, męczy, powoduje natłok myśli, obawy, niepewność. 5. Co możesz i musisz dać innym - 7 buław, As mieczy, Diabeł Swobodę i możliwość wykazania się, zabiegania. Też pokazać troszkę chłodu i swojej stanowczności, by mi nikt nie wszedł na głowę ani nie narzucił swojej woli. 6. Co zacznie się w twoim życiu z nową fazą Księżyca - As denarów, Śmierć, Sąd Ostateczny Może odnajdę swoją pasję, swój cel, jaki chcę osiągnąć w związku ze studiami, w czym konkretnie chcę się specjalizować... Albo odrodzi się ważna dla mnie znajomość, będzie przeżywała ponowną świetność 7. Lekcja, którą trzeba wynieść z pierwszych sześciu pozycji - Rycerz mieczy, Kapłan Mniej chaosu, kłótni, wzburzonych emocji, więcej uporządkowania i trzymania się postanowień, doświadczenia (nauka na błędach) i rad. Edytowane 8 Lutego 2013 przez Linkinia Cytuj