Skocz do zawartości

18-24 luty, uczucia, co zaskoczy i I tydz. semestru ;)


Gość Linkinia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Linkinia

Trzy pytania, które prześwietlą nadchodzący tydzień. Proszę o pomoc w interpretacji, bo mam problem z odczytem :bukiet: Weryfikacja 25 lutego ;)

Jestem singlem, nie pracuję, studiuję.

 

1. Co mnie mile zaskoczy w nadchodzącym tygodniu?

5 mieczy, 7 mieczy, VI Kochankowie --> H.B. XVIII Księżyc, IX Pustelnik

 

Ciekawe karty. Tu chyba dzięki sprytowi uda mi się coś osiągnąć. Obstawiam, ze chodzi o coś związanego ze studiami, o moje twórcze rozwijanie się. Zdobędę informacje, dzięki którym podejmę wybór ważny dla mnie.

 

2. Co będzie miłego w uczuciach w nadchodzącym tygodniu?

9 denarów, Głupiec, 5 buław, Giermek denarów –-> H.B. IX Pustelnik

 

Jakiś student zaskoczy mnie zainteresowaniem moją osobą, zaproponuje coś albo zachowa się spontanicznie. W 5 buław może być też sprawdzanie szans albo dyskusja. Nic się nie zmieni w uczuciach, na co wskazuje suma.

 

3. Jak minie mi pierwszy tydzień nowego semestru?

Królowa pucharów, 8 buław, 2 mieczy, 6 buław --> H.B. XVI Wieża, VII Rydwan

 

Będzie się sporo działo, a ja będę to wszystko obserwować i przyjmować ze spokojem, cierpliwie, pójdę na każde zajęcia organizacyjne z proponowanych fakultetów. Może być dużo komunikowania z ludźmi, jak to po powrocie z 2tyg. ferii. Pojawi się propozycja, nad którą będę myśleć i będę się cieszyła z podjętej decyzji. 2 mieczy to też zgoda, może się pogodzę z kimś? Z sumy: runą jakieś ograniczenia i coś ruszy do przodu, jakaś duża zmiana. Ale to też może oznaczać wyjście z lenistwa i nadejście ruchu, wyjście z zastoju z jakąś sprawą. Generalnie tydzień okej, bardzo aktywny, z jakąś zmianą albo podjęciem dobrej decyzji ;)

Edytowane przez Linkinia
Odnośnik do komentarza

1. Co mnie mile zaskoczy w nadchodzącym tygodniu?