Skocz do zawartości

pomoc ezo potrzebna


demcia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, którzy tu zaglądają!

Mam wiele pytań w dziedzinie ezoteryki , rytuałów i ogólnie magii no i jeszcze medytacji. Magia była ze mną zawsze, próbowałam jej unikać ale wraca zawsze wraca.... zaczęłam się interesować medytacją , poczytałam o LD i OOBE i okazuję się ,że to dla mnie nie nowe doświadczenie zawsze mi towarzyszyło , wiele mogłabym tu podać przykładów , ale jestem laikiem i potrzebuję pomocy .... świat duchów też nie jest mi obcy , po za tym sny .... jestem też trochę empatą , odkryłam to całkiem nie dawno. Karty tarota mówią ,że jestem wisielcem a wisielec potrzebuje swojej drogi może własnie ją znalazłam ale sama sobie nie poradzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za post!

Tak jak napisałam np. rytuały jeśli je wykonujesz i się sprawdzają to co w zamian? Medytacja - jak daleko iść tą drogą czy można się pogubić? Widzę zmarłych w snach rozmawiam z nimi ale najpierw czuję niezły dreszcz wtedy wiem , że ktoś jest tuż obok obracam się staram opanować emocje jakie mi towarzyszą i próbuję rozmawiać ale niestety szybko się budzę , bo zwyczajnie się boję , budzę się ze strachem i zastanawiam się wtedy czy ten ktoś tu na pewno był, ale skoro siedzi u mnie na moim łóżku i dzielę się z nim moją kołdrą to na pewno był jak sobie z tym radzić jak się opanować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lilith

Strasznie chaotyczne twoje posty /prosby. Zastanow sie, czego tak naprawde chcesz, w ktora strone pojsc. Przede wszystkim ochlon. nie wszystko na raz. Masz mase pytan, co jest zrozumiale, ale te pytania zahaczaja o roznorodne dziedziny. A tak sie nie da. Skup sie na jednej rzeczy. O nia pytaj, o niej czytaj. W ezoteryce jest tak, ze wszystko sie ze soba laczy, wiec z tj jednej poznanej sciezki pewnie znajdziesz skrot, by poznac /zrozumiec druga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach