women32 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Wczoraj źle zadałam pytanie kartom,dziś za dobrą radą poprawiam ten błąd .... Co będzie dalej ze stanem zdrowia mojej teściowej jeżeli PODDA SIĘ zabiegowi chirurgicznemu ( usunięcie brodawki złośliwej ) 5 pucharów-coś w organizmie co może pęknąć i się wylać czyli ja tak rozumuję te wycięcie z tym jest związane? 7 pucharów odwr-zabieg pod narkozą ? Śmierć odwr-nieodwracalne zmiany w tkankach, coś da się zaleczyć a nie wyleczyć czyli jeżeli to wytnie mogą być przerzuty ? ( tak zgaduje bo nie znam się zbytnio spisuję z internetu z pewnego bloga o tej tematyce ) Rycerz buław- ? Co będzie ze stanem jej zdrowia jeżeli NIE PODDA się zabiegowi ? Królowa pucharów-to ogólnie zasłabnięcia,będzie słaba może mieć problemy z sercem ( leczy się na nie też ) Sprawiedliwość odwr-bóle głowy,ostrożnie z nerkami musi uważać. 7 buław-? Walet buław-? Nie potrafię ich zinterpretować,proszę o wskazówki. Cytuj
iridos Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 nie odwracam kart ciężko mi sie je czyta po tych powiedziałabym ze sie nie podda zabiegowi będzie walczyła Cytuj