Skocz do zawartości

Męcząca praca....

Iwka78

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

pracuję tutaj od 3 lat... nie lubię pracy biurowej... chciałam po prostu zobaczyć, czy może coś się zmieni do lipca 2013 roku....

Pytanie: Jak będzie wyglądała moja praca w obecnej firmie do końca lipca 2013 roku, co się będzie działo....

Karty RW, ułożenie proste.

Karta 1 opisuje: Główny problem, okoliczności, sytuację obecną lub główny cel. Obrazuje również stan emocjonalny i psychiczny, główne wpływy – 4 buławy – jestem zniechęcona do tej pracy….

Karta 2 opisuje - co powoduje pogłębienie problemu, wpływy pogłębiające problem lub łagodzące, a także osoby zaangażowane – 8 mieczy – kompletnie nie widzę tutaj miejsca dla siebie i możliwości wyjścia….

Karta 3 opisuje - powód danej sytuacji, podstawowe impulsy, dążenia i pragnienia, które nie są uświadomione, opowiada dlaczego tak jest. – 7 buław – nie mam możliwości przebicia się. Tutaj nie liczą się dobre pomysły….

Karta 4 opisuje - sytuacje z przeszłości, które wpływają na obecną sytuację. Pokazuje wydarzenia, okazje, które tracą już na znaczeniu. Zakończone sprawy – As buław – obiecywano mi złote góry, nie dostałam nic z tego złota…

Karta 5 opisuje - Twoją postawę i obecne przekonania, cel do jakiego dążysz, jakich oczekujesz efektów w związku z tą sprawą. – paź pucharów – nie wiem, co pokazuje paź… bo ja już niczego nie oczekuję… dla mnie to czysta wegetacja….

Karta 6 opisuje - Tradycyjnie uznawana jako ukazanie najbliższej przyszłości. To zbliżające się wpływy, wydarzenia, okazje, obawy. To czym człowiek jeszcze się zajmie w niedalekiej przyszłości. – 5 denarów dobrane X koło – na podwyżkę ni e mam co liczyć, to już wiem, ale chyba trzeba się zdać na los….