Skocz do zawartości

17 lipca 2013 r. Wielki Trygon w znakach zywiolu wody.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie :icon_smile2:

Urodzilam sie 17.07.1976 o godz.02:30 w Ostrowcu Swietokrzyskim.Jestem laikiem w tak rozleglym temacie jak astrologia.Od 2 miesiecy przesladuje mnie pasmo roznych nieszczesc,wiec zaczelam czytac dostepne w internecie rozne analizy i prognozy dotyczace mojego znaku.Podobno od 26 czerwca Jowisz w znaku raka bedzie w koncu oddzialywal na moj znak pozytywnie.Ufff,oby to sie spelnilo :ok: ....

Czy Wielki Trygon z 17 lipca ,a jest to moja data urodzenia bedzie mial korzystny wplyw na mnie ?

Dziekuje i pozdrawiam :icon_smile2:

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Niestety, to nie takie proste jak się wydaje, ponieważ przyszłość nie wyznaczają tylko tzw tranzyty (w tym i wspomniany trygon), ale również metody, które mają bardzo symboliczny wymiar. Należą do nich dyrekcje (1 stopień=1rok), moment powrotu Słońca i Księżyca, zaćmienia, progresje, profekcje...

Gdyby jednak dziubnąć tylko tej metody, to faktycznie Jowisz ustawi się w sierpniu na ASC, co powinno dać pewności siebie i poprawić co najmniej nastrój. Symptomatyczny i długotrwały jest jednak tranzyt Plutona na DESC. On wyznacza trud, ciężkość, albo "mielenie" jakichś relacji, ewentualnie nową (niestety, trochę ciężką) jakość relacji z ludźmi.

Temat relacji w ogóle jest trudny, ale po urodzinach powinno się poprawić, to zaledwie kilkanaście dni. Swoją drogą, horoskop wygląda atrakcyjnie finansowo, potrzeba ekspansji materialnej jest silna i powinna się uruchomić - z tym tylko zastrzeżeniem, by nie przeliczyć sił na zamiary!

• Lubię to! 2
Napisano

Witam serdecznie :poklon:

Dziekuje Ci za odpowiedz.Kilka razy odwiedzilam Twoj blog,poniewaz zainteresowaly mnie niecodzienne horoskopy.Musze przyznac ,ze sa bardzo oryginalne ;) Ciesze sie,ze w/g Ciebie moj horoskop wyglada atrykcyjnie pod wzgledem finansowym.Pocieszyles mnie ....