Skocz do zawartości

Co dalej ?


Proorok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż jestem początkującym jeśli chodzi o demonologię i mam parę pytań do doświadczonych osób. Chciałbym zacząć rozwijać się w tym kierunku oraz poszerzać wiedzę na ten temat, ale mam jeden problem, ponieważ nie wiem co dalej robić, jak ćwiczyć, jakie księgi przeczytać itp., a chciałbym zacząć zajmować sie demonolatrią. Na razie mam tylko więdzę teoretyczną, więc nie jestem pewien czy jestem gotów na praktyki, ale jeśli tak to od jakich zacząć? Mam nadzieję że mi pomożecie.

 

Oto lista ksiąg, które przeczytałem:

- Lemegeton;

- Testament Salomona;

- Księga Henocha;

- Necronomicon;

- Czarny Kruk;

- Większy Klucz Salomona;

- Grimoirium Imperium;

- Grimoirium Verum;

- Abraham Żyd - Księga Świętej Magii Abramelina Maga;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, otóż jestem początkującym jeśli chodzi o demonologię i mam parę pytań do doświadczonych osób. Chciałbym zacząć rozwijać się w tym kierunku oraz poszerzać wiedzę na ten temat, ale mam jeden problem, ponieważ nie wiem co dalej robić, jak ćwiczyć, jakie księgi przeczytać itp., a chciałbym zacząć zajmować sie demonolatrią. Na razie mam tylko więdzę teoretyczną, więc nie jestem pewien czy jestem gotów na praktyki, ale jeśli tak to od jakich zacząć? Mam nadzieję że mi pomożecie.

 

Oto lista ksiąg, które przeczytałem:

- Lemegeton;

- Testament Salomona;

- Księga Henocha;

- Necronomicon;

- Czarny Kruk;

- Większy Klucz Salomona;

- Grimoirium Imperium;

- Grimoirium Verum;

- Abraham Żyd - Księga Świętej Magii Abramelina Maga;

 

Jakbyś przeczytał to byś nie pytał.

Numer uno wywal Necornomicon. To śmiesznostka. Abramelina nie starczy przeczytać, jego trzeba przerobić. Jeżeli nie radzisz sobie z wydaniami klasycznymi sięgnij do opracowań Lisiewskiego, S.Skinner,D.Rankine. Konstantinos popełnił zjadliwą książkę "Summoning spirits" na temat ewokacji inkorporując do klasyków system Bardona.

Odnośnik do komentarza