Skocz do zawartości

Robienie czegoś sprzecznie z emocjami


victiminpain

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Zakładam wątek, ponieważ od pewnego czasu można powiedzieć, że robię coś "przeciwko sobie", aczkolwiek nie wiem czy to tak działa. Jestem cholerykiem, często się denerwuję, przez co nabywam mnóstwo kłopotów i od jakiegoś czasu postanowiłam tego nie pokazywać, by nie ranić siebie, a tymbardziej innych bliskich mi ludzi.. Czuję się trochę sztucznie robiąc tak jak robie, ale skoro daje to dobre rezultaty i przestaję robić przykrość innym to po części zmieniam zdanie. A co wy sądzicie na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale musisz się gdzieś wyładować. Bieganie albo na woreczek i bach bach. Ja też jestem bardzo nerwowy i sztucznie się uspokajam no ale tak jest lepiej dla mnie i mojego otoczenia. Pozdrawiam

Edytowane przez TrutH's
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko wyładowanie emocji i energii. Znajdź przyczynę w sobie dlaczego tak się dzieje, że ludzie Cię denerwują. Może to dlatego, że nie lubisz tego w sobie? To lekcja dla Ciebie by nauczyć się cierpliwości i panować nad emocjami... Pomocne będzie rozładowanie energii na czymś neutralnym, medytacja, ćwiczenia fizyczne... To lekcja którą musisz przejść...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często denerwują mnie też rzeczy, które dla innych wydają się normalne i to jest chyba najgorsze w tym wszystkim..

A swojego czasu często medytowałam, ale raczej nie patrząc właśnie na to.. Chyba teraz trzeba się będzie bardziej skupić na emocjach, cóż. zawsze warto próbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...