Skocz do zawartości

Moja kobiecość ;)

Erza

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1. Mój osobisty potencjał Koło, 6 kielichów ---> suma Cesarz

pojęcia nie mam o co chodzi z Kołem, być może jeszcze czegoś jako kobieta mam się nauczyć, jakieś wnioski wyciągnąć z przeszłości; mam potencjał by być kobietą rodzinną (6 kielichów)

2. Moja kobieca mądrość Moc

czysto instynktowna, kobieta-łowca ;) jestem kobietą silną, którą ciężko na czymś zagiąć

3. Moja zewnętrzna kobiecość 10 mieczy, Paź monet ---> suma Cesarz

jeszcze nie do końca wydobyta, ciągle pracuje nad sobą, widać, że jakiś etap mam już za sobą (10), ale ciągle jestem uczniakiem w tej dziedzinie

4. Moja kobieca intuicja Głupiec

yyyy no nie wiem, bardzo naiwnie się przedstawia, jest spontaniczna, nieprzewidywalna w działaniach ;)

5. Moja pasja do tworzenia, kreatywność 4 monet

tutaj raczej korzystam z tego, co wszyscy, nie chodzę swoimi ścieżkami, póki co nie mam czasu na swoje pasje, bo w głownej mierze pochłania mnie praca

6. Moja seksualność Kochankowie

przede wszystkim nastawiona na partnerstwo, nie jestem egoistką w tej dziedzinie ;) wiem, że aby była harmonia, to obie strony powinny być zadowolone :)

7. Jaką kobietę widzę w sobie Cesarzowa

tradycjonalistkę, która chce mieć męża, dzieci, dom i trochę pospełniać się zawodowo

8. Jak mężczyźni postrzegają mą kobiecość Kapłanka, Pustelnik (wyciągnięty razem z Kapłanką) ---> suma Moc

chyba dobrze ;) może intryguje ich moja tajemniczość, to, że lubię mieć przestrzeń tylko dla siebie, że umiem sobie sama organizować czas i dobrze mi z tym

9. Jaką jestem córką 8 buław

hehehe :D żywiołową, przyprawiającą moją mamę o zawał serca, bo nie wie, z czym znowu wyskoczę ;)

10. Jaką jestem/będę żoną/partnerką, jak się będę realizować w tej roli Słońce, As mieczy, 7 kielichów ---> suma Diabeł/Kochankowie

chyba będę i spontaniczna, wesoła, otwarta i czasami ostra i chłodna... pojęcia nie mam... może w jakiś sposób niezależna