Nefrete Napisano 15 Lipca 2013 Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) Witam, Pewna osoba rozłożyła i zinterpretowała dla mnie karty w rozkładzie partnerskim na uczucia z pewnym mężczyzną. Czy ktoś pokusiłby się o interpretację tych kart? Wiem, że w regulaminie jest, aby przedstawić swoją interpretację, ale ja jestem kompletnie z tego zielona stąd moja prośba kierowana do Was, ponieważ chciałabym porównać i dokładniej odczytać ich przesłanie z góry dziękuje 1. Karta wspólna wyjściowa - królowa kielichów 2. Nastawienie pana do związku - cesarzowa 3. Nastawienie pani do związku - as buław 4. Jej oczekiwania - królowa buław 5. Jego oczekiwania-7 pałek 6. Czego On się boi w tym związku - 2 mieczy 7. Czego ona się boi w tym związku - 4 pucharów 8. Co On powinien wiedzieć o niej - 3 mieczy 9. Co Ona powinna wiedzieć o nim - as mieczy 10. Co on powinien skryć - kochankowie 11. Co ona może skrywać - paź mieczy 12. Szanse na rozwój związku -3 monet - świat - mag 13. Relacje jakie będą dominować w związku -3 buław - 2 buław - król mieczy 14. Wspólna przyszłość - 7 monet - 5 monet - 6 kielichów Widać, że są nadal ciepłe uczucia między Wami..Baaardzo go pociągasz, uważa Cię za niezwykle zmysłową i pełną wdzięku kobietę...Ty jesteś pełna zapału i chęci, widać, że chciałabyś zacząć wszystko od nowa :-) Ale ogólnie więcej fizycznego przyciągania na razie jest, niż jakichkolwiek poważnych planów. Oboje jesteście pozytywnie nastawieni do Waszej relacji, Ty chciałabyś poczuć się przy nim prawdziwą kobietą i uwolnić swoją energię seksualną, ale widzę też w Tobie chęć bycia kobietą jego życia-żoną, bądź stałą partnerką. On również oczekuje dużo fizycznej przyjemności, ale mam lekkie wrażenie, że (przynajmniej chwilowo)bardziej zależy mu, by znów Cię zdobyć, niż utrzymać na stałe..Tak jakby chciał Cię zdobyć, żeby coś sobie udowodnić.. On boi się blokady emocjonalnej-że nie będzie umiał się zaangażować wystarczająco mocno i boi się rozczarowania..Ty z kolei boisz się, że wasza relacja utknie