Skocz do zawartości

On, ona i ta trzecia... ja.

KamilaFruFru

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Delikatna sprawa, wiem. Serce nie sługa, prosze o zrozumienie i pomoc w interpretacji.

Jestem początkująca, wiec proszę równiż o cierpliwość ;-)

1-Co jest podstawą związku tak naprawde?

8 Buław- Silne uczucie namiętności lecz również symbolizuje przygodną znajomość.

2-Co do mnie czuje tak naprawde?

Paź Monet- Raczej interesowne podejście do zwiazku. Ale może zastanawia sie nad kolejnym krokiem?

Czy naprawdę tylko wykorzystuje? Napewno zwodzi i uwodzi.

3/4- Czego sie spodziewać po tej relacji w najbliższej przyszłości ( do 3 mieś.)?

9 mieczy i 4 puchary- Tu mam poważny problem .... napewno smutek i niedostrzeganie tego co sie ma.

W naszej sytuacji bedzie negował prawdziwość tego zwązku i nawet go nie bedzie obchodziło co do niego czuje.

4 puchary kojarzą mi sie z niezdolnościa do kochania ale też zwykłym opuszczeniem sobie, niechęcią działania.

5/6- Jaki wpływ, sytuacja miedzy nami ,wywiera na jego życie rodzinne, sytuację z żoną?

Cesarz i Diabeł- Tutaj to nawet ja wiem, że to połączenie tyranii. Ciarki mi przechodzą....

Przed rokiem zadałam pytanie pewnemy wróżącemu panu tu na forum, o tę samą osobę, w odpowiedzi przeczytalam coś o damskim bokserze. Nie wiem już jakie karty mu wyszły bo wątek już nie istnieje .... czy to możliwe??

7/8- Czego sie spodziewać potej relacji w dalekiej przyszłości, czy zostawiłby żone by być ze mna? Wynik.

8 pucharów i Gwiazda- 8 pucharów to szukanie nowej miłości i spełnienie emocjonalnego a gwiazda jest ogólnie bardzo pozytywna. Czytam to , że tak- on od niej odejdzie a może i nawet myśli o przyszłości ze mną.

Dziekuje z góry

Napisano (edytowane)

8 Buław- to ze jest to dosc silny uklad i ze szybko/preznie sie rozwija, duzo sie w nim dzieje :D