Skocz do zawartości

Jak zareagował?


Weridiana89

Rekomendowane odpowiedzi

Rozmawiałam dzisiaj ze swoim chłopakiem na temat jego przyszłości. Ponieważ nie był zbyt wylewny zapytałam się jak zareagował. Wyjęłam sobie więc trzy runy.

 

Fehu Naudiz i Ingwaz

 

Myślę,że mógł poczuć do mnie żal,że powiedziałam mu to co myślę w tak dosłowny sposób i zrobiło mu się przykro,że tak to wyraziłam. Nie chciał, żeby w ogóle ktoś powracał do tego tematu i mówił mu to co ja mu powiedziałam. Jednak zaczął się nad tym zastanawiać co do niego mówiłam w trakcie rozmowy i czuć ,ze mam rację w tym co mówię. Nie zamierza mimo tego dalej rozmyślać nad tym tematem i zacząć działać. Można powiedziec,że na moją rozmowę z nim zareagował jak na niepotrzebne drążenie tematu.

 

Być może to emocje mną kierują i zle zinterpretowalam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na runach.. zapytałaś się o jego przyszłość.... hm jakbyś Ty nie miała sobie tym zaprzatac głowy i zajac sie swoim zyciem.. nie drążyła tematu...masz się nie zastanawiac nad niczym.. wyglada na to ze on nie byl zadowolony skoro nie otrzymalas odpowiedzi..

Zreszta powinnas sama zauwazyc jego reakcji kiedy padlo pytanie.. :

 

Weri sorki.. ..

Edytowane przez bakea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkurzył się, ale zagryzł zęby i staram się schować emocje. W temacie jego przyszłości - nie spodobało mu się, że poruszyłaś ten temat, bo poczuł nacisk, przymus z twojej strony, a on już porzucił ten pomysł na swoją przyszłość, o którym rozmawialiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można dowolną metodą dywinacyjną grzebać komuś w głowie? Czyjeś reakcje sprawdza się pytając o nie daną osobę albo ucząc się choćby mowy ciała, by umieć je samodzielnie odczytać, a nie rzucając runy czy kładąc karty. Chciałabyś żeby ktoś Twoje reakcje sprawdzał metodami dywinacyjnymi? To jest wstrętne...

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach