Skocz do zawartości

proszę o pomoc:)


natienka

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo proszę o pomoc interpretacji rozkładu na konkretne pytanie.

Wyciągnęłam 5 kart, na pytanie Jaką niespodziankę będzie miał dla mnie X.

No i tak:

7 kier, 10 kier, 9 kier, 8 kier, Walet karo,

Jestem początkująca, trochę już rozkładów zinterpretowałam, ale tu po prostu nie wiem. Karty są ogólnie pozytywne, więc mogę się spodziewać czegoś miłego. Według mnie młody mężczyzna, ciemny brunet (czyli pan X - opis się zgadza) zaprosi mnie na wesele, które ma się za niedługo odbyć i że będzie to dla nas taki romantyczny czas. Nie wiem czy w dobrą stronę idę w mojej interpretacji?

Może ktoś by przedstawił swoją? Bardzo proszę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że będzie to zaproszenie na uroczystość rodzinną:

z połączeń kart jest to przedstawione następująco:

 

poznanie osoby, która odegra ważną rolę w życiu, da szczęście, los stawia ją na drodze życiowej następnie wielkie słowa o miłości, planowanie wydarzeń typu wesele, zaręczyny: wszelkie przygotowania mają pójść pomyślnie. jasna blondynka na uroczystości rodzinnej z młodym mężczyzna o szansie na lepszą przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to chodzi o jakąś uroczystość rodzinną tego pana, bo u mnie na żadną imprezę rodzinną się nie zanosi, z tym panem znamy się od nie dawna i poznaliśmy się na ślubie znajomych,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi nie dawało spokoju więc zrobiłam rozkład na pytanie - co wyniknie z mojej znajomości z tym panem.

Znowu użyłam 5 kart, ale tym razem kładąc piątą kartę wypadła mi jeszcze jedna karta z wierzchu, więc kart w rozkładzie jest 6.

7 kier 9karo As kier 9 kier 10 kier Dama kier