Skocz do zawartości

kruki, wojna, naziści, trupy


Glizdka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na wstępie - na forum się nie udzielam, jestem bardziej samoukiem, pierwszy świadomy sen miałem w wieku 13 lat (teraz mam 23) i przyszedł sam, nie miałem pojęcia czym jest, wydawało mi się to naturalne: "wszyscy tak mają", nie miałem żadnych problemów z świadomymi snami i pojawiały się zawsze regularnie. Snów na noc mam 3-5, czasem pamiętam tylko strzępy snów, czasem wszystkie bardzo wyraźnie, raczej tego nie "trenuję", taki naturalny dar. Gdzieś później odkryłem, że znikoma część ludzi tak ma, a wielu nad tym pracuje.

 

Sen - Właśnie wstałem po śnie, po którym nie wiem, czy coś się dzieje nie tak ze mną, w żadnej mierze nie był on normalny

Przede wszystkim MNIE we śnie nie było, obserwowałem go z "wolnej kamery", narrator wszechobecny, trochę jak podczas oglądania scenek w grach, gdzie możesz dowolnie operować kamerą, ale nie masz na nic wpływu, jedynie oglądasz wszystko. Takie zjawisko trafia mi się niezmiernie rzadko, zwykle "biorę udział" w swoich snach.

Sam sen był niewiarygodnie realistyczny, żadnych załamań praw fizyki, istot nadprzyrodzonych, nawet ruch wody były bardzo "dobrze zrobione"

Nie wiedziałem, że to sen (we śnie) - zwykle bardzo szybko orientuje się że jestem we śnie i prawie zawsze mam nad nim kontrolę, tym razem tak nie było.

Sen "przenikał" na kolejne sny ten nocy, w kolejnych snach kontynuował wątek, a ja po prostu oglądałem go jak film

 

Treść Snu - Bardzo ścisłe otoczenie nazizmu czasów drugiej wojny światowej, od początku do końca całej serii snów to w tej tematyce się to trzymało.