Skocz do zawartości

Nagość, wściekłość, zerwanie zaręczyn


renter122

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to jest mój pierwszy wpis na tym forum. Dotychczas sam potrafiłem interpretować swoje sny za pomocą sennika, ale tym razem sam nie wiem co może oznaczać, dlatego zwracam się o pomoc.

 

Więc, siedziałem z moją narzeczoną w jej pokoju oglądaliśmy zdjęcia na laptopie. Jako, że nie jestem miłośnikiem fotografii poprosiłem ją aby zrobiła herbatę gdy wróciła trafiłem na folder w którym były nagie zdjęcia jej i jej koleżanek (i chyba kolegów też) z jakiejś imprezy. Zapytałem co to ma znaczyć odpowiedziała, że przecież to tylko impreza, zwykła zabawa a nagość to nic złego w tamtym miejscu przecież mnie nie zdradziła. Wkurzyłem się strasznie zacząłem wariować rozbiłem coś ale nie pamiętam co i zdjąłem jej z dłoni pierścionek zaręczynowy i obrączkę jednocześnie krzycząc koniec kur*a nie będę tego tolerować najpierw chodzisz sobie na imprezy o których mi kur*a w ogóle nic nie mówisz a później się dowiaduję jeszcze gorszych rzeczy.

Odpowiedziała ale o co ci chodzi przecież nic złego nie zrobiłam, wtedy rzuciłem obrączką przez okno a pierścionek schowałem do kieszeni spakowałem się i wyruszyłem do domu. Akcja na chwile się urywa później znów powtórka z kłótnią od momentu krzyczenia do rzutu obrączką i schowania pierścionka zaręczynowego do kieszeni tylko tym razem narzeczoną wypchałem z mieszkania.

 

PS: Nie jesteśmy małżeństwem obrączki zakupiłem jakiś rok przed zaręczynami była to taka wstępna obietnica.

 

To na tyle. Bardzo proszę o pomoc w interpretacji, za wszystkie odpowiedzi z góry bardzo dziękuję :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...