Skocz do zawartości

rozmowa o pracę-czy będzie ?

werka81

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W pewnej firmie ,którą mam już od jakiegoś czasu na oku zwolniło się miejsce pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego.

Właściciel firmy zapytał dziś swoich pracowników czy mają kogoś chętnego do pracy "na już" . Pracuje tam moja bratowa więc jutro mnie zgłosi :)

W związku z tym zapytałam kart:

Jak zrealizuje się moje oczekiwanie ,że zostanę zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną ?

2 mieczy, 6 buław, Król denarów

Wydaje mi się ,że dojdzie do taj rozmowy. Jednak nie bardzo wiem jak mam rozumieć 2 mieczy...może to że dość mocno się obawiam się tej rozmowy,bo nie mam doświadczenia w tej branży .

Będę wdzięczna za każdą pomoc w interpretacji tych kart :)

Rozmowa miałaby się odbyć czw/pt. więc zweryfikuję na koniec tygodnia.

Edytowane przez werka81
Napisano

tak, myślę, że zostaniesz zaproszona na rozmowę i masz szansę ją dostać.

2 mieczy czasami pokazuje blokady, a czasami też podpisanie umowy.....

dalej też masz ładne karty 6 buław, jako sukces, a król denarów to też często nowa praca.

moim zdaniem na pewno zostaniesz zaproszona:-)

Napisano

Witaj, 2 miecze może tu mówić o czekaniu na rozwój sytuacji, bo w gruncie rzeczy to czekasz? O obawie też.

6 buław, bardzo pozytywna karta. Zapowiada dobre nowiny, osiągniecie celu, w tym przypadku spotkanie się z mężczyzną w typie Króla denarów.

• Maestro
Napisano

Powinno do niej dojść, po chwili wahań i wątpliwości:)

Napisano

gdybyś zapytała o pracowanie tam to skłonna byłabym być na tak

natomiast pytasz o rozmowę ja jestem na nie

daj znać w każdym razie

• Lubię to! 1
Napisano
Jak zrealizuje się moje oczekiwanie ,że zostanę zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną ?

Wg tych kart moim zdaniem zostaniesz zaproszona :)

Napisano (edytowane)

Dziekuję za pomoc :)

gdybyś zapytała o pracowanie tam to skłonna byłabym być na tak

natomiast pytasz o rozmowę ja jestem na nie

daj znać w każdym razie