werka81 Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 (edytowane) W pewnej firmie ,którą mam już od jakiegoś czasu na oku zwolniło się miejsce pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego. Właściciel firmy zapytał dziś swoich pracowników czy mają kogoś chętnego do pracy "na już" . Pracuje tam moja bratowa więc jutro mnie zgłosi W związku z tym zapytałam kart: Jak zrealizuje się moje oczekiwanie ,że zostanę zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną ? 2 mieczy, 6 buław, Król denarów Wydaje mi się ,że dojdzie do taj rozmowy. Jednak nie bardzo wiem jak mam rozumieć 2 mieczy...może to że dość mocno się obawiam się tej rozmowy,bo nie mam doświadczenia w tej branży . Będę wdzięczna za każdą pomoc w interpretacji tych kart Rozmowa miałaby się odbyć czw/pt. więc zweryfikuję na koniec tygodnia. Edytowane 22 Października 2013 przez werka81 Cytuj
Iwka78 Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 tak, myślę, że zostaniesz zaproszona na rozmowę i masz szansę ją dostać. 2 mieczy czasami pokazuje blokady, a czasami też podpisanie umowy..... dalej też masz ładne karty 6 buław, jako sukces, a król denarów to też często nowa praca. moim zdaniem na pewno zostaniesz zaproszona:-) Cytuj
Cicha23 Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 Witaj, 2 miecze może tu mówić o czekaniu na rozwój sytuacji, bo w gruncie rzeczy to czekasz? O obawie też. 6 buław, bardzo pozytywna karta. Zapowiada dobre nowiny, osiągniecie celu, w tym przypadku spotkanie się z mężczyzną w typie Króla denarów. Cytuj
Maestro Inez2503 Napisano 22 Października 2013 Maestro Napisano 22 Października 2013 Powinno do niej dojść, po chwili wahań i wątpliwości:) Cytuj
iridos Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 gdybyś zapytała o pracowanie tam to skłonna byłabym być na tak natomiast pytasz o rozmowę ja jestem na nie daj znać w każdym razie 1 Cytuj