Skocz do zawartości

uczuciowy listopad

Ivone2

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rozłożyłam karty na uczucia w listopadzie.

możecie mi pomóc w interpretacji? gdyż jestem początkująca i chyba słabo sobie radzę...

Z przełożenia

Rycerz monet, IV monet, Król Pucharów

Wziąć los we własne dłonie problemy finansowe zostaną zakończone stanę na nogi dziki swojej pracy poznam kogos lub rozwinę znajomość kto ma odpowiedzialne podejść do życia starszym uczuciowym i szczodrym mężczyzną, który zapewni mi wyższy status materialny.

Sytuacja Wyjściowa: Koło Fortuny (o), -pech, odwrócenie się szczęścia.

Wpływ przeszłości: Kapłanka- uczuciowe podejście do życia, poświęcenie się dla związku, mimo braku uczuć ze strony wybranka

Źródło problemu: V buławy- chęć poniesienia wyzwania które spowoduje ze wygram wkręcenie sobie ze trzeba próbować.

Rada: Sąd- warto zwracać uwagę na wszystko co otacza gdyż można zacząć od nowa i odnieść sukces.

To co nieuniknione: Świat-zakończenie spraw oraz odniesienie sukcesu na polu zawodowym i uczuciowym, wszystko czego się podejmiesz zaowocuje sukcesem.

Wynik: Najwyższy Kapłan-obustronne zaufanie i życzliwość, troszczyć się o siebie nawzajem i siebie ochraniać, błogosławieństwo dla związku, małżeństwo

Napisano

Z przełożenia:

Rycerz monet, IV monet, Król Pucharów- bardzo starasz się poznać kogoś i zmienić to co jest teraz, czyli rutynę w swoim życiu uczuciowym. Chciałabyś poznać kogoś starszego od siebie, dojrzałego, pełnego ciepła i dobroci.

Sytuacja Wyjściowa: Koło Fortuny (o), -rzeczywiści jest trochę trudności,ale to odwrócone koło może też wskazywać na to, że nie umiejętnie wykorzystujesz to co los Ci daje

Wpływ przeszłości: Kapłanka- chyba byłaś zbyt bierna, czekałaś na coś

Źródło problemu: V buławy- zdecydowanie blogady wewnętrzne, zbyt silna presja myśli, lęków, patyczkowanie się z czymś

Rada: Sąd- musisz porzucić to co w Tobie siedzi i zacząć od nowa, na pewno się ułoży