Merroe Napisano 26 Listopada 2013 Napisano 26 Listopada 2013 Witajcie, jestem początkująca w stawianiu tarota i mam pewien kłopot z określeniem sytuacji. Zadałam pytanie kartom 'jaka jest szansa ze związek J z X przetrwa?' ***1***- korona, klimat rozkladu **2***3** przeszkody -ogolny rezultat**4** 5** syt. wyjsciowa ***6***7** co sprzyja i wyszło mi tak-> 1.As monet (odwrocony) 2. 2 mieczy 3.6 kielichów (odwrocony) 4.7 kielichow (odwrocony) 5.wisielec 6.pustelnik (odwrocony) 7.sila (odwrocony) zaczęłam stosować karty odwrocone i nie do konca jestem pewna jak to ugryść wedlug mnie, klimat rozkladu- wszystko juz zaczyna się sypać, zaborczość w ich zwiążku się pojawiła, a moze i brak bezpieczenstwa sie pojawil ze wzgledu na zbytnia rozrzutność. w przeszkodach bym poiwiedziała, ze nie potrafią się dogadać, jakis konflikt tu widzę, a patrząc na 6 kielichów to bym powiedziała, że rozpamiętują to co było między nimi, ale jesli jest odwrocona to by mi sugerowało, że to były piękne wspomnienia, które okazały się zwykłą ilizują. ogolny rezultat- bym powiedziała, że ten związek nie ma szans przetrwać, było pieknie, super, ale teraz bańka mydlana pękła i zostały tylko wspomnienia, mieli fałszywy obraz tego związku 'miało byś piękne a wyszło jak zwykle' syt wyjsciowa- wisielec, że teraz są w zawieszeniu? (nie wiem jak to odczytać do końca) co sprzyja- a raczej bym powiedziała, co nie sprzyja. tu bym powiedziała, ze brak siły o walke jakąkolwiek, a w dodatku agresja, pustelnik by mi sugerował, że tu już brak zaufania i w dodatku nadmierna izolacja od siebie. Bym była wdzięczna za wszelkie sugestie Cytuj