Skocz do zawartości

Na wydarzenia, zmiany - 3 miesiące ;)

Gość Linkinia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Linkinia
Napisano

Zrobiłam sobie rozkład ogólny na wydarzenia i zmiany od grudnia do końca lutego. Studiuję, nie szukam pracy, jestem sama.

Odwdzięczę się za pomoc.

1. Co było i nie wróci? – Umiarkowanie

Spokój, uporządkowany tryb życia, monotonia, czas bez kłótni i stresu.

2. To co jest i przemija? – Sąd

Moja odzyskana równowaga i szczęście po zranieniu w uczuciach.

3. To co pozostanie nadal?- 10 kielichów

Grono ludzi, na których zawsze mogę liczyć; ciepłe relacje z rodziną i współlokatorami. Dobre relacje z innymi.

4. To co nadejdzie? – 2 kielichów, 6 kielichów

Zbliżenie się, lepsze porozumienie, może początek czegoś fajnego z kimś, kogo już znam.

5. Najważniejsze wydarzenie - 4 buław, giermek denarów

Świętowanie pomyślnie zdanej sesji; zaproszenie na imprezę od X, z którym studiuję; luźna, flirciarska relacja z nim…

6. Na co wpływu mieć nie będę? – Księżyc

Na jakieś knucie wokół mnie… może ktoś będzie liczył na coś nierealnego ze mną.

7. Co szczególnie zaskoczy? – Królowa kielichów, 9 kielichów, 4 denarów --> Śmierć, Cesarz

Może dostrzegę w kimś, kogo znam, kandydata na partnera – tego wywróżonego ;) może dwóch panów wokół będzie. Słabo te karty do mnie przemawiają…

8. Co osiągnę, a się nie spodziewam? – As mieczy, Sprawiedliwość, Rycerz kielichów

Pomoc X (wychodzi mi w tej karcie) przy egzaminie; wyjaśnienie relacji z X, będę wiedziała na czym stoję.

9. Dobra rada kart- 5 denarów, giermek kielichów, Gwiazda --> H.B. Głupiec, Cesarz

Zmienić trochę myślenie o sobie, może bardziej w siebie uwierzyć. Wychodzić częściej ze znajomymi, inicjować i przyjmować oferty spotkań.

Napisano

Spokojny tryb zycia, monotonnia, przewidywalnosc i ulozenie.

Mija grzebanie w przeszlosci, zycie przeszlymi ideami i wg dawno okreslonych wzorcow, blokada na nowe pomysly.

Cieple stosunki z rodzina i przyjaciolmi, na ktorych zawsze mozesz liczyc.