Skocz do zawartości

proszę, doradźcie...nie wiem już co robić


Seasaidh

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę, doradźcie mi, jeśli możecie, co można zrobić w takiej sytuacji jak moja... Spotyka mnie to po raz pierwszy i zupełnie nie wiem, jak sobie z tym poradzić.

 

Studiuję. Wynajmuje mieszkanie z dwoma chłopakami, młodszymi ode mnie o rok. Poznałam ich przez internet w trakcie szukania lokum i na początku wszystko było w porządku. Oni sympatyczni i normalni. Było miło, dobrze ze sobą żyliśmy, czasem coś im ugotowałam, posprzątałam, jak zapomnieli, oni pomagali mnie i życie się toczyło.

Poza jednym szczegółem - obydwoje wykazują - jak to nazwać? bardzo niezdrowy stosunek do kobiet, mianowicie: każda to dziwka (a i gorsze określenia leciały). Zaczęli wyrażać się wulgarnie, na temat pani która nam mieszkanie wynajmuje i ogólnie wszystkich kobiet jakie tylko znają.

Co do mnie nie mieli żadnych problemów, a może i ja już wtedy byłam tak traktowana tylko o tym nie wiedziałam.

 

Od jakiegoś czasu przechodzą samych siebie. Dodam, że z mojej strony raczej nic się nie zmieniło - sprzątam po sobie, nie hałasuję, mój kot porusza się tylko w obrębie pokoju, żeby nie robić im problemów.

 

Zaczęli kompletnie nic nie robić sobie z mojej obecności, i potrafią na cały głos pod moimi drzwiami wyrażać się np "oo jak tu jebie, kur... pierdol...." itp

 

Moja ściana graniczy z kuchnią i np dziś po 12 usłyszałam, że "dziwka przeszła samą siebie, cały dzień w łazience nie była, jak ona kur... może" oraz "niech się trzyma z daleka szmata pier... bo jebie" itp itd.

 

O co im chodzi - nie wiem - rano kąpałam się jak co dzień, nawet czekałam "w kolejce" na wolną łazienkę. Jakkolwiek to zabrzmi, nie śmierdzę, dbam o higienę i porządek.

 

Zapaliłam światło w pokoju i usłyszałam "o kurr... ona nie śpi" i "koledzy" poszli do siebie.

 

Takich sytuacji jest sporo. Normalnie odzywać się już praktycznie przestali, mdli mnie już od przekleństw albo w ogóle udają za coś obrażonych.