Skocz do zawartości

Wyjazd za granicę(ZWERYFIKOWANY)


Królowa M

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie:)

 

Czy wyjechac za granice?

karty:As karo, 9 karo 10 karo-chyba korzystny byłby pod wzgledem finansowym:)

 

na co uważać? - walet pik, królowa trefl.

 

Co o tym sądzicie?

Będę wdzieczna za każda podpowiedz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wyjechać ? Tak, ale możliwe, że otrzymasz wiadomość o jakiś opóźnieniach. Wydaje się, że wyjazd będzie korzystny pod względem finansowym. Na co uważać ? Na jakieś kłopoty, nieporozumienia, być może jakieś zdenerwowanie przy kobiecie-damie trefl. Starać się podejść do tej sytuacji ze spokojem, rozwagą, intuicją.

Ja tak to widzę, ale jestem bardzo bardzo początkująca więc radziłabym nie sugerować się za bardzo moimi spostrzezeniami :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paulinqa123

Czy wyjechac za granice?

 

karty:As karo, 9 karo 10 karo-tak , wyjedziesz, będzie to dużo korzystniejsza praca pod względem zarobków i finansów

 

na co uważać? - walet pik, królowa trefl.- planujesz wyjechać sama czy z kimś ? w pracy możesz poznać kobietę która będzie o Ciebie zazdrosna i może próbować kopać pod Tobą dołki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wyjechac za granice?

 

karty:As karo, 9 karo 10 karo-tak , wyjedziesz, będzie to dużo korzystniejsza praca pod względem zarobków i finansów

 

na co uważać? - walet pik, królowa trefl.- planujesz wyjechać sama czy z kimś ? w pracy możesz poznać kobietę która będzie o Ciebie zazdrosna i może próbować kopać pod Tobą dołki

 

Dziękuje Ci:)

planuje wyjechac sama. jakbym wyjechala na dluzej,to w wakacje pewnie doloczylaby siostra. w kazdym razie bd uwazac.

w ogole to kiedy mi przyszedl ten pomysl do glowy to mialam obawy,ale troche czytam w necie i staram sie uwazac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Daffne