Gość Linkinia Napisano 1 Lutego 2014 Napisano 1 Lutego 2014 Pierwszy raz dla siebie kładę rozkład w ten sposób. Czas go przetestować Singiel, z nikim się teraz nie umawiam, ale mam jednego na oku (o niego pytanie poniżej). Nie szukam pracy; studiuję. Luty Co mnie będzie zajmowało: 1-10 dnia – Paź mieczy, 8 mieczy, Księżyc --> HB Wieża, Rydwan Nastąpi zmiana w organizacji mojego dnia. Zajmę się szeroko pojętą informacją – szukaniem materiałów do pracy, czytaniem gazet, kontaktami oraz kartami. 10-20 dnia – wypadła 7 mieczy. 6 buław, król mieczy, 5 mieczy --> Sprawiedliwość, Kapłanka Dowiem się, że zdałam egzamin. Będę kombinowała, układała jak najlepiej dla siebie plan zajęć. Mogę zachować się nie fair, stosować uniki wobec jakiegoś mężczyzny, starszego ode mnie. 20-28 dnia - wypadła 8 buław. Król buław, 3 kielichów, 8 kielichów --> Sprawiedliwość, Kapłanka Dużo czasu spędzę z przyjacielem i współlokatorami przy alkoholu. Wrócę na uczelnię. Uczucia – Cesarzowa, Diabeł, Kapłanka --> HB Sąd, Kapłanka Widać zadowolenie, niczego mi nie będzie brakowało. Instynkt macierzyński (do siostrzenicy) i opiekuńczość wobec rodziny da o sobie znać. Może jakiś facet na chwilę się pojawi. Przyjaźnie – 4 buław, As mieczy, 7 denarów --> HB Śmierć, Cesarz Dobrze, to samo grono osób. Propozycje spotkań, kontakty. Może nadejdą zmiany w relacjach, na które czekam. Nieoczekiwane – 10 mieczy, 9 kielichów, 5 kielichów --> HB Kochankowie Jakiś cios ze strony, z której bym się tego nie spodziewała. Ogólna atmosfera miesiąca – Paź denarów, As kielichów, Siła --> HB Pustelnik Pozytywnie. Będę miała czas tylko dla siebie, na rozmyślanie i zwyczajny odpoczynek. Będę też miała sporo pomysłów i energii Jak będzie wyglądała moja relacja z X? – 10 kielichów, Śmierć, król kielichów --> HB Kapłan Mam wrażenie, że relacja będzie niejako uśmiercona przez ferie. Druga opcja: on zmieni swoje podejście lub ja zainteresuję się kimś innym. Cytuj