Skocz do zawartości

Kilkukrotne wróżby w tej samej sprawie?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem początkująca w sprawach tarota i ciekawi mnie jedna rzecz. Czy może się coś stać, jeśli pyta się jednocześnie kilka osób o wróżbę w sprawie tego samego problemu? Gdzieś słyszałam, że ponoć wtedy zaczynają wychodzić w kartach głupoty, w takim razie traktuje się pierwszą wróżbę jako tę najbardziej wiarygodną? Jeśli pytanie jest idiotyczne, to przepraszam :icon_smile:

Napisano

Nie jest idiotyczne.

Często bywa tak, że zaczynają wychodzić głupoty.

• 6 miesięcy temu...
Napisano

Ja bym sie tez zastanowila dlaczego kilkukrotnie wrozysz ( prosisz o wróżby)?

Bo może to wynika z tego, ze nie wierzysz w te pierwsza wersje?

Tarota powinno sie kłaść jeśli jest sie gotowym na przyjęcie tego co karty chcą przekazać. Z własnego doświadczenia wiem ze Czasami myślimy życzeniowo i wróżby ktore nie potwierdzają naszych życzeń poddajemy w wątpliwości. Ja np. Kiedyś cos sobie ubzduralam albo bardzo czegoś chciałam i kiedy karty pokazały co innego stawiam je kolejnym razem.

Juz zmadrzalam i tego nie robię. Przyjmuje to co pokazują karty.

Stad myśle, ze kilkukrotnie sprawdzanie faktycznie powoduje "glupienie" kart.

Pozdrawiam

Gość Euterpe
Napisano

zgadzam się. Nie pytaj ciągle o to samo, a jak już to max raz na miesiąc. Pamiętaj, że to współpraca - jak ich nie będziesz szanować, odwdzięczą się tym samym.

• 4 tygodnie później...
Napisano

Też jak pytam o pewną kwestię często, a pytam dość często wychodzi mi 7 pucharów - czyli moje mrzonki, oczekuje gruszek na wierzbie.

Napisano

Ja to sobie tłumaczę tak;