Skocz do zawartości

Kilkukrotne wróżby w tej samej sprawie?


eura28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkująca w sprawach tarota i ciekawi mnie jedna rzecz. Czy może się coś stać, jeśli pyta się jednocześnie kilka osób o wróżbę w sprawie tego samego problemu? Gdzieś słyszałam, że ponoć wtedy zaczynają wychodzić w kartach głupoty, w takim razie traktuje się pierwszą wróżbę jako tę najbardziej wiarygodną? Jeśli pytanie jest idiotyczne, to przepraszam :icon_smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ja bym sie tez zastanowila dlaczego kilkukrotnie wrozysz ( prosisz o wróżby)?

Bo może to wynika z tego, ze nie wierzysz w te pierwsza wersje?

Tarota powinno sie kłaść jeśli jest sie gotowym na przyjęcie tego co karty chcą przekazać. Z własnego doświadczenia wiem ze Czasami myślimy życzeniowo i wróżby ktore nie potwierdzają naszych życzeń poddajemy w wątpliwości. Ja np. Kiedyś cos sobie ubzduralam albo bardzo czegoś chciałam i kiedy karty pokazały co innego stawiam je kolejnym razem.

Juz zmadrzalam i tego nie robię. Przyjmuje to co pokazują karty.

Stad myśle, ze kilkukrotnie sprawdzanie faktycznie powoduje "glupienie" kart.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Euterpe

zgadzam się. Nie pytaj ciągle o to samo, a jak już to max raz na miesiąc. Pamiętaj, że to współpraca - jak ich nie będziesz szanować, odwdzięczą się tym samym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja to sobie tłumaczę tak;

Przyjmijmy, że masz piłkę (to co chcesz wiedzieć) na tafli stawu (które jest Twoim życiem), a rzucany kamień talią tarota czyli narzędziem do otrzymania owej piłki, kiedy rzucisz raz otrzymane kręgi wody z dużym prawdopodobieństwem mogą spowodować że piłka przypełznie do Ciebie, ale jeśli rzucisz kilka razy fale będą się nakładały na siebie co spowoduje z dużym prawdopodobieństwem to, że piłka odpłynie jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza