Skocz do zawartości

Prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

mariakulas123
Napisano

Cześć, jestem studentką psychologii. Potrzebuje waszej drobnej pomocy. Proszę o odpowiedź na dwa pytania:

Czy w razie problemów w rodzinie udalibyście się do psychologa?

Czy korzystaliście już z jego porady?

Napisano

Osobiście nigdy nie byłam u psychologa i raczej nie poszłabym nawet gdyby mi się nie układało w rodzinie.

• 3 miesiące temu...
Napisano

Nigdy nie korzystałem z usług psychologa i nie sądzę, że skorzystam w przyszłości.

Napisano

Witaj :)

Myślę, że jeśli nie potrafiłabym sobie poradzić z jakimś poważnym problemem np. nałogiem czy fobią to z pewnie bym się wybrała na taką wizytę.

W swoim życiu byłam u psychologa aby rozwiązać testy predyspozycji i w wieku szkolnym, gdy każdego obowiązuje taka wizyta.

Ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytania, bo ja wychodzę z założenia, że jeśli mamy kłopot, a sami nie próbujemy sami sobie pomóc, to psychologowi będzie jeszcze ciężej. Do psychologa powinno się iść kiedy wiemy, że chcemy pokonać jakiegoś "demona" i na zawsze uporać się z problemem :)

Napisano

Do psychoterapeuty z doświadczeniem w dziedzinie - tak (takiego z którym się zgadzam moralnie/etycznie). Do psychologa raczej nie (chyba że ma doświadczenie i efektywność w temacie)

Napisano

Psychologowie w 95% działają tak samo - schematycznie.

Kiedyś rozmawiałam z przy o mojej wizycie itd. Opowiadałam jej jakie mi moja psycho zadawała pytania itd.

Koleżanka po chwili zaczęła dokańczać moje wypowiedzi. Nie dlatego, że czytamy sobie w myślach ;) ona chodząc do innego psycho, w innym mieście (dzieli nas 500km jakoś ;)) miała zadawane te same pytania, te same teksty itd.

Gość anhana
Napisano