Nefrete Napisano 27 Lutego 2014 Napisano 27 Lutego 2014 Witam Wczoraj zadawałam pytania odnośnie mojej relacji z pewnym panem i z racji tego iż kompletnie nie znam się na interpretacji kart zamieszczam za zgodą koleżanki jej interpretację: 1. Czy od marca zaczniemy sie spotykac - sprawiedliwosc/ 3 pucharow/ 4 bulaw =cesarzowa - tutaj wyszlo ze powinny byc spotkania a nawet wiecej jakies zblizenie duze bedzie miedzy wami takie zblizenie duze w waszej relacji tak jakbyscie weszli na inny etap i on jakby wlasnie poczuje ze ma zobowiazania wobec Ciebie i to moze byc punktem zwrotnym a zrozumie to na poczatku marca i sie sam zacznie zblizac do Ciebie 2. Co mnie czeka w miłości w najbliższej przyszłości - 9 denarow/5 pucharow/ kochankowie= ksiezyc - stad nie wyszlo ze przyjedzie jeszcze nie widac spotkania bedziesz miala jakas decyzje do podjecia wazna w najblizszej przyszlosci i nie wiadomo co zdecydujesz ale zanim to bedzie to jeszcze bedziesz sie czula opuszczona i zraniona 3. Jaka decyzje bede musialaw najblizszym czasie podjac odnosnie naszej relacji - krol pucharow/ kochankowie/ 2 pucharow = rydwan - teraz juz sie pokazalo ze on moze Ci zaproponowac przeprowadzke do niego moze wyznac Ci uczucia to na pewno bo jest bardzo zakochany to moze chodzic o wasz zwiazek moze oswiadczyny tez i wspolne zamieszkanie 4. Ostrzezenie w najblizszej przyszlosci - paz denarow/ 6 denarow/ paz pucharow =umiarkowanie - no wlasnie chyba nie ma ostrzezenia bo widac w kartach wlasnie ze bedzie spokoj ze wszystko sie zmieni i bedziesz sie bardzo dobrze czula i wreszcie twoja sytuacja sie ustabilizuje 5. Niespodzianka najblizszej przyszlosci - 8 denarow/ paz bulaw/ wisielec- wisielec - nie bedzie takiej naglej niespodzianki chyba musisz troche poczekac na nia bedziesz wlasnie musiala sie uzbroic w cierpliwosc tak jakbys dostala jakas bardzo dobra wiadomosc potem tak nagle znienacka i Cie to bardzo ucieszy moze wlasnie o tym zeby zaczac z nim wszystko od nowa Czy ktoś jeszcze pokusiłby się o