Skocz do zawartości

czakra serca


kamil1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym jesli chodzi o czakry. Z tego co wiem to lepiej nie otwierac czakr w moim przypadku gdyz moge wyrzadzic sporo szkod sobie... na poczatek chcialbym oczyscic swoje czakry i doenergetyzować je. Przeczytałem tutaj na forum że trzeba uważać na czakre serca i energetyzować z tyłu nie sprzodu bo grozi zatorem i zatrzymaniem akcji serca w innym poscie o medytacji z czakrami nic takiego nie pisało wiec nie wiem w koncu jak ma to wyglądać. Jak mogę bezpiecznie pracować z moimi czakrami i rozwijać je dalej ale bez otwierania ich? czy medytacja z czakrami to też energetyzowanie? Jesli bede medytował z czakrami oczyszczał je i energetyzował to one same będą sie otwierać czy pozniej bede musial sam to robić? Bardzo proszę o jakieś techniki .I jesli chodzi o medytacje oczyszczanie i energetyzowanie to ile razy dziennie wykonywać te techniki. Ostatnie pytanie dotyczy Jogi czy jest bezpieczna i jaki rodzaj jogi byscie mi polecili? Sorry za tyle pytań ale musze się dowiedzieć pare rzeczy zanim zaczne praktykować a zależy mi na tym bo od kilku lat życie mi sie wywraca do góry nogami i bardzo dużo straciłem ostatnio juz pada mi na głowe i musze zmienić dużo rzeczy w moim życiu i znalesc spokoj wewnętrzny bo oszaleje. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...