LadyBlack Napisano 12 Kwietnia 2014 Napisano 12 Kwietnia 2014 Witam, jestem początkująca i chciałabym prosić o wskazówki. Szukałam już pomocy na innym forum ale jej nie otrzymałam Zapytałam się tarota o pewnego mężczyznę, który mi się podoba (niestety ma on partnerkę, praktycznie nic o niej nie wiem). Nigdy nie miałam chęci ''odbijać" (jakkolwiek śmiesznie to brzmi w stosunku do osoby z wolną wolą) nikogo, jednak on wydaje się być mną zainteresowany (i dowiedziałam się, że ma kogoś dość późno :/) Najpierw wyciągnęłam trzy karty: Pierwsza karta - 9 denarów. Zinterpretowałam ją jako symbol znudzenia w związku, że x jest ze swoją partnerką z przyzwyczajenia. Druga karta - Śmierć Nie wiem, czy oznacza to zmianę (on odejdzie od tamtej kobiety?), czy ostrzega mnie przed jakimikolwiek działaniami, czy, jak znalazłam w jednej z interpretacji, sprawa ta nie jest warta mojego zainteresowania i powinnam przestać się nim interesować. Trzecia karta - 6 buław Tak pozytywna karta chyba przełamuje trochę ponury nastrój poprzedniej, ale nie bardzo wiem co oznacza w tym układzie. Wg niektórych interpretacji oznacza wynanie uczuć. Postanowiłam ,,dopytać" się tarota, czy jest on gotów zostawić tamtą kobietę dla mnie - Czwarta karta - As buław Sugeruje nowy początek, nowy związek itp. Czyli intepretacja byłaby dla mnie korzystna Zadałam kolejne pytanie - co powinnam zrobić? Piąta karta - Rycerz denarów. Karta mało klarowna w tym rozkładzie, ponoć symbol związku, nie wiem, co tutaj oznacza. Wyciągnęłam jeszcze jedną kartę, ale wypadła Kapłanka (to dla mnie karta mówiąca ,,koniec wróżenia" ), więc nie pytałam się o nic więcej tarota. Pierwsze trzy karty miały mi powiedzieć o przeszłości/przyczynach, teraźniejszości i przyszłości/skutkach w kontekście pana x. Prosiłabym o pomoc w interpretacji (sama boję się, że mogę interpretację naciągać na swoją korzyść) i brak ,,umoralniania" - uważam, że nie istnieje coś takego jak odbijanie partnerów, każdy ma wolną wolę i jeśli decyduje się na zakoń