Skocz do zawartości

Maj (ZWERYFIKOWANY)

Gość Linkinia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Linkinia
Napisano

Wyjeżdzam na weekend majowy. Będę miała utrudniony dostęp do komputera, dlatego postawiłam karty dzisiaj. Odwdzięczę się interpretacją :bukiet:

Info: Studiuję, piszę teraz pracę licencjacką, nie pracuję, jestem singlem.

MAJ

Uczucia10 denarów, XV Diabeł, Król mieczy --> HB VII Rydwan

Dobre relacje z rodziną i przyjaciółmi. Widać, że będę tłumiła w sobie uczucia wobec jednego pana, bo jest im niechętny. Jako że kręci się przy mnie też inny facet, którego znowu ja nie chcę – karty mogły pokazać, że będzie obecny, ale ja sama tworzę tu ograniczenia i jest mi on obojętny.

Przyjaźnie 4 kielichów, XII Wisielec, VIII Siła --> HB VI Kochankowie

Będę mogła liczyć na wparcie przyjaciół, pewnie niejedno piwo z nimi otworzę. To samo grono osób. Będę dzięki nim miała sporo siły i energii. Może znajdę się w sytuacji, która mnie zaskoczy i będę musiała dokonać jakiegoś wyboru.

Nieoczekiwane Rycerz buław, 6 buław, 8 buław --> HB XIV Umiarkowanie, V Kapłan

Mam przeczucie, że chodzi tutaj o mojego przyjaciela. Może uda się nam złapać kontakt taki jak dawniej, co sprawi mi wielką radość.

Najważniejsze wydarzenie Rycerz kielichów, XVIII Księżyc, 2 kielichów --> HB XX Sąd, II Kapłanka

Te karty kojarzą mi się z randką, ze spotkaniem we dwoje, które mnie w jakiś sposób zaskoczy, coś wyjdzie na jaw, czego nie podejrzewałam.

Dobra rada kart XX Sąd, IV Cesarz, 7 buław --> HB IV Cesarz

Nie powinnam kurczowo trzymać się tego, co stare i sprawdzone. Powinnam pozwolić rzeczom dziać się, nie brać spraw w swoje ręce, pozwolić, by ktoś inny się starał.

I jeszcze bardzo proszę, spójrzcie:

Jak będzie wyglądała moja relacja z X? - wypadła XVI Wieża. 2 mieczy, król kielichów, królowa kielichów --> HB Księżyc, Pustelnik