kosmetol Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 Witam, chciałabym prosić o pomoc w interpretacji kart, wyciągnęłam 2 mieczy, as denarów i 3 mieczy, pytając czy dostanę pracę, bo jutro idę na rozmowę. Cytuj
kosmetol Napisano 12 Maja 2014 Autor Napisano 12 Maja 2014 Ktoś mi pomoże? jestem początkująca i będę na prawde wdzięczna Cytuj
Gość bakea Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 Zeby otrzymać pomoc w interpretacji, najpierw musisz sama podac swoją interpretację *.* Zapoznaj sie z regulaminem. Cytuj
kosmetol Napisano 12 Maja 2014 Autor Napisano 12 Maja 2014 Dzięki, czeka mnie sporo czytania. 2 mieczy - oznacza powolne wspinanie się po szczeblach kariery as denarów - pozytywnie odnosi się do finansów, sugeruje nowe możliwości finansowe czy posadę 3 mieczy - trochę mnie martwi bo wiąże się ze stratą, błędami, ale też z podróżami związanymi z nauką i pracą... już sama nie wiem co sądzić Cytuj
QPucharów Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 (edytowane) Moim zdaniem nie otrzymasz tej pracy. As denarów jest zablokowany przez 2 mieczy i 3 mieczy. 2 mieczy to karta blokady, rezerwy, oddalenia a 3 mieczy niepowodzenia. Obym nie miała racji. Powodzenia życzę Edytowane 12 Maja 2014 przez wiedzma.marta89 literówki Cytuj
kosmetol Napisano 12 Maja 2014 Autor Napisano 12 Maja 2014 no właśnie ta 3 mieczy daje wydźwięk na nie Cytuj
panna.marta Napisano 12 Maja 2014 Napisano 12 Maja 2014 moze byc spor o wysokosc wynagrodzenia. Nie pros o zbyt wiele, bo tu moze byc problem. Cytuj
Trida Napisano 13 Maja 2014 Napisano 13 Maja 2014 2 mieczy, as denarów i 3 mieczy, pytając czy dostanę pracę, bo jutro idę na rozmowę. ojj niestety nie widzę tutaj tego... potencjał się znajdzie w asie denarów ale możliwe, ze coś palniesz nieodpowiedniego lub - będzie osoba bardziej doświadczona i ona dostanie prace. Cytuj