Skocz do zawartości

Uczucia do końca roku

Gość cesarzowa21

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cesarzowa21
Napisano

Hej, jestem początkująca w tarocie, używam póki co tylko AW. Jestem singielką, czekam aż na mojej drodze pojawi się ktoś warty uwagi, ostatnio nie wyszło mi z pewnym panem z czym staram się pogodzić i otworzyć na nowe ;) Zrobiłam sobie rozkład po jednej karcie na miesiąc do końca roku (pod kątem poznania kogoś):

Czerwiec - XIX Słońce

Harmonia w relacjach międzyludzkich, dużo radości, chociaż na karcie jest jedno dziecko, więc pewnie będę sama, ale pozytywnie nastawiona do świata :)

Lipiec - XII Wisielec

Totalne zawieszenie, nic nowego, nic się nie ruszy, będzie po staremu.

Sierpień - XIII Śmierć

O, tu może zmieni się moja sytuacja. Może jakaś nowa znajomość?

Wrzesień - XIV Umiarkowanie

Po tej śmierci...może powolny rozwój jakiejś znajomości? Albo wyciszenie.

Październik - XV Diabeł

Oj... albo będzie gorąco, albo będę miała zły obraz jakiejś relacji, jakieś złudzenia...

Listopad - X Koło fortuny

Jakieś zdarzenie losowe, patrząc pod kątem sąsiednich miesięcy, chyba coś się skończy.

Grudzień - XXII Głupiec

Coś nowego? Może tutaj pojawi się jakaś nowa znajomość.

Rozłożyłam sobie jeszcze karty na pytanie "w jakich okolicznościach poznam przyszłego partnera?"

Wyszło: VIII Moc, XVIII Księżyc i II Kapłanka.

Jakieś miejsce związane z wodą i sportem, albo biblioteka.

Jak wam się wydaje?

Będę weryfikować z czasem. :)

Gość SooYoung
Napisano

Czerwiec - XIX Słońce

Pozytywne odczucia, optymistyczne nastawienie do tego Cię w czerwcu spotka. Możesz kogoś spotkać, nawet kilka osób albo możesz być sama, ale będziesz promienieć zadowoleniem i tym zaczniesz przyciągać do siebie ludzi. Warunek to być aktywną :-)

Lipiec - XII Wisielec

A nie planujesz w lipcu urlopu, - Wisielec to odpoczynek,co ne oznacza że nikogo nie spotkasz, ale możesz też odizolować się od własnych uczuć, potrzeb.