Gość cesarzowa21 Napisano 23 Maja 2014 Napisano 23 Maja 2014 Hej, jestem początkująca w tarocie, używam póki co tylko AW. Jestem singielką, czekam aż na mojej drodze pojawi się ktoś warty uwagi, ostatnio nie wyszło mi z pewnym panem z czym staram się pogodzić i otworzyć na nowe Zrobiłam sobie rozkład po jednej karcie na miesiąc do końca roku (pod kątem poznania kogoś): Czerwiec - XIX Słońce Harmonia w relacjach międzyludzkich, dużo radości, chociaż na karcie jest jedno dziecko, więc pewnie będę sama, ale pozytywnie nastawiona do świata Lipiec - XII Wisielec Totalne zawieszenie, nic nowego, nic się nie ruszy, będzie po staremu. Sierpień - XIII Śmierć O, tu może zmieni się moja sytuacja. Może jakaś nowa znajomość? Wrzesień - XIV Umiarkowanie Po tej śmierci...może powolny rozwój jakiejś znajomości? Albo wyciszenie. Październik - XV Diabeł Oj... albo będzie gorąco, albo będę miała zły obraz jakiejś relacji, jakieś złudzenia... Listopad - X Koło fortuny Jakieś zdarzenie losowe, patrząc pod kątem sąsiednich miesięcy, chyba coś się skończy. Grudzień - XXII Głupiec Coś nowego? Może tutaj pojawi się jakaś nowa znajomość. Rozłożyłam sobie jeszcze karty na pytanie "w jakich okolicznościach poznam przyszłego partnera?" Wyszło: VIII Moc, XVIII Księżyc i II Kapłanka. Jakieś miejsce związane z wodą i sportem, albo biblioteka. Jak wam się wydaje? Będę weryfikować z czasem. Cytuj