wilsybil Napisano 18 Czerwca 2014 Napisano 18 Czerwca 2014 (edytowane) Witajcie. Nigdy nie udzielałam się aktywnie na waszej grupie, towarzyszę wam jednak po cichu z ukrycia. Tarotem zajmuję się w praktyce od 1,5 roku. Po dzisiejszym rozkładzie mam jednak dosc ciekawy orzech do zgryzienia, sądzę że to dość intrygujący rozkład. Zapytanie nie rzutowało na mnie większych emocji, wszak pieniądze raz są, raz ich nie ma, materia nie wiedzie prymu w mojej rzeczywistości. A tu taki kielichowy temat się ożywił. Pytanie: Na czym powinnam się obecnie skupić aby zarabiać pieniądze? Rozkład na krzyż, tarot Thota. 1- 3 kielichów 2- to na co powinnam uważać- Śmierć 3- Wskazówka do działania- 8 Kielichów 4- wpływy przeszłosci- Mag 5- partnerzy- 2 dysków 6- najbliższy rezultat- Rycerz Pucharów 7- niespodzianki- Książe Pucharów 8- to czego nie zmienię- Głupiec 9- karta osiągnięć- 5 mieczy., spód talii- rycerz buław. - czy mam rozumieć dosłownie, że źródło dostatku ma wyniknąc niebawem ze związku bądź formalnej pracy pewnego adoratora (a raczej, obojga)? To dość niepokojące, nie spodziewalam się tu kielichów. Możliwe też, że karty próbuja mi wyjasnic zamilowanie to obecnej pasji i wspolpracę z dwojgiem osób? Pierwszy raz od dawna mam tak niejednoznaczne odczucia do rozkładu, jakie są wasze wnioski? Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Czarownica Nie usuwamy istotnej treści posta!!! Cytuj
Gość bakea Napisano 18 Czerwca 2014 Napisano 18 Czerwca 2014 (edytowane) Ja z tych kart wnioskuję, że duzo emocji w tej pracy.. pomówien, podejrzeń, jeden gada cos do drugiego i wychodzą dziwne plotki.. romanse, albo podejrzenia o cos czego nie ma a jak jest, to sie tym nie przejmować i swoje robić. Swoim sprytem - przebiegłośćią dopniesz swego i dobrze na tym wyjdziesz ... nie daj sie zmaniupulować jakiemuś Magowi zebyś na Głupka nie wyszła/edł... Edytowane 18 Czerwca 2014 przez bakea Cytuj