karinamora Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 (edited) Chciałem zacząć wątek czegoś co może nie kojarzy się miło, ale bez tego ciężko. Praca. Jako SPAM jestem również pracodawcą i codziennie walczę o równowagę miedzy zadowoleniem pracownika z pracy i moim z wydajności. A Wy gdzie pracujecie i jak z Waszym zadowoleniem ? Edited August 7, 2014 by Ciastko08 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misige Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hej. Ja pracuję w przedszkolu z dziećmi, które mają jakieś dysfunkcje. Praca świetna, dzieciaki wspaniałe, a atmosfera i dyrekcje...to zupełnie inna bajka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrleonila70 Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Hej. Ja pracuję w przedszkolu z dziećmi, które mają jakieś dysfunkcje. Praca świetna, dzieciaki wspaniałe, a atmosfera i dyrekcje...to zupełnie inna bajka. ja pracuję jako sekretarka, ale zawsze chciałam być przedszolanką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misige Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 ja pracuję jako sekretarka, ale zawsze chciałam być przedszolanką Przedszkolanka Tylko nie mów tak głośno przy paniach powyżej 40-tki, które nienawidzą tego określenia i niestety preferują formę, nie treść Zawsze na mnie krzyczą i chóralnie obwieszczają, że są nauczycielkami wychowania przedszkolnego Jeśli o mnie chodzi-przedszkolanka brzmi fajnie i krótko. Hmm, nie mam pojęcia jak ciekawa jest praca sekretarki i czy płacą przyzwoicie,ale moja jest fajna i są dzieciaki...o nich mogłabym godzinami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...