Bets Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Witam! Jestem początkująca i mam problem z interpretacją, dlatego chciałabym poznać zdanie innych na temat Tego rozkładu: PYTANIE: Czy X do mnie wróci? Rozkład na 3 karty: 1 - As Trefl 2 - Dama Karo 3 - i tu jest karta odpowiedzi na pyt - Król Karo robiłam kilka razy podobny rozkład i wychodziło mi podobnie - Król Karo.. albo As Kier Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciastko08 Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 (edited) A gdzie Twoja interpretacja? Zapoznaj się proszę z regulaminem działu. Edited August 9, 2014 by Ciastko08 :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bets Posted August 9, 2014 Author Share Posted August 9, 2014 moja interpretacja : As Trefl - obecna sytuacje to wielka zmiana dla nas - istotna ( domnieman fakt rozstania) Dama Karo - to przyszlosc, a zatem moj byly bedzie mnie milo wspominal... ale tylko jako przyjaciel ;/ trzeba sie nastawic na nowa znajomosc... Krol KAro - ta karta mnie zasmucila, bo jest odpowoedzia... oznacza, ze nie wroci i byl to tylko przejsciowy zwiazek ( romans) ehh dosc pesymistyczna ta interpretacja.. co o tym mam sadzic? bo ja powrotu nie widze, moze powinnam karte dolozyc do Tego Krola KAro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciastko08 Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Które z Was odeszło? Bo to ma dość duże znaczenie przy tych kartach. Jeżeli on, to jest szansa na powrót, ale niestety dość mała, jeśli to natomiast Ty odeszłaś, powinnaś z Panem porozmawiać, ponieważ on tego oczekuje. Szczera rozmowa powinna załagodzić sytuację. Ale tak jak napisałam, wszystko zależy od tego, które z Was odeszło. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bets Posted August 10, 2014 Author Share Posted August 10, 2014 On odszedl... do innej ;/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...