Skocz do zawartości

Predyspozycje do nauk ezoterycznych


davidthomas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Interesuje mnie wpływ układu planet w kosmogramie urodzeniowym na predyspozycje do nauk ezoterycznych.

Właściwie to przez kilka lat zajmuję się*numerologią i udało mi się zgłębić wiele jej tajników.

Aktualnie studiuję na kierunku, którego głównym celem jest badanie oddziaływań cząstek biologicznych na poziomie molekularnym i tutaj mam nadzieję połączyć*wiedzę naukową z ezoteryczną, ale chciałbym dalej rozwijać się duchowo, a ze względu na ograniczoną ilość*czasu, nie chciałbym błądzić.

 

Równolegle z numerologią ćwiczę*techniki medytacyjne, rozwijam intuicję, czego efektem są prorocze sny i przebłyski, które umożliwiają mi podejmowanie decyzji najlepszej z możliwych, co uznaję*za miłą rekompensatę za traumatyczne przejścia z dotychczasowego życia.

 

Chciałbym spróbować czegoś*nowego, np. radiestezji lub pracy z czakrami, ale gdy próbowałem pracować z wahadełkiem, to wydaje mi się, że może za bardzo przeceniam swoje możliwości i pierwsze efekty są bardziej wytworem mojej wyobraźni, niż darem, który mógłbym doskonalić.

 

Jeżeli ktoś miałby ochotę*zerknąć i pomóc

(16:15, 20E37 50N52, 15/05/95)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem miła jest obecność Księżyca i Jowisza w znaku Strzelca, które lubią zajmować się "wielkimi ideami". Dom trzeci, czyli zainteresowań, myśli, nauki i znajomości - to dobre miejsce.

 

Ponadto ciekawa opozycja Merkurego do Jowisza, który też jest ładnie postawiony. To bardzo duży kapitał. Gdy do tego dodamy Słońce w domu ósmym (tajemnice, śmierć, spadki, zaufanie, brama do psychiki) + Wenus jako wł ASC w kwadraturze z Uranem, to mamy wszelkie podstawy do tego, by sądzić, że to nie przypadek.