Eilidh Napisano 18 Września 2014 Napisano 18 Września 2014 Tarot Uniwersalny tak będzie-7 buław tak nie będzie- 7 pucharów wynik- Królowa monet Ja myślę, że się odłączy Cytuj
gala.tea Napisano 18 Września 2014 Napisano 18 Września 2014 Po tych kartach, jak najbardziej ma szansę się odłączyć. 1 Cytuj
x-latek Napisano 19 Września 2014 Napisano 19 Września 2014 To już po referendum i wstępne wyniki są znane. "Wstępne" to chyba znaczy, że jeszcze nie na 100%? Jakkolwiek tam, nie wiem jak to pracuje i nie znam się na tym. Nie wiem czy byłbym mądrzejszy trafiając na ten post wcześniej, jeszcze przed podaniem pierwszych wyników, ale ta Królowa Monet na końcu to ma znaczyć chyba to, że Szkocja zostanie dalej pod królową UK. 1 Cytuj
Eilidh Napisano 19 Września 2014 Autor Napisano 19 Września 2014 a no masz rację x-latek ale to chyba dobrze ze zostali przy wielkiej brytani Cytuj
Gość paulinqa123 Napisano 19 Września 2014 Napisano 19 Września 2014 a ja nie wiem ja tego nie czuje, uważam że się nie odłączy , na pewno nie prędko i jeszcze nie w tychczasach, myślę że Szkocja straciłaby na tym więcj niż zyskała Cytuj
emilr Napisano 19 Września 2014 Napisano 19 Września 2014 arot Uniwersalny tak będzie-7 buław tak nie będzie- 7 pucharów wynik- Królowa monet Ja myślę, że się odłączy w pierwszej chwili pomyslałam: tak ale po zagłębieniu sie w karty... na karcie z mojej talii RW tak bedzie - 7 buław to tkwienie jedna nogą tu, drugą tam. Jest opór, obrona pewna i moze nie dawanie za wygraną. to chyba świetnie pasuje do sytuacji. Ja tu rozłamu nie widzę Tak nie bedzie - 7 pucharów - mze nie bedzie marzeń, mrzonek społeczeństwa Szkocji? Królowa Monet to dla mnie królowa UK po prostu. Pewna swej pozycji. 1 Cytuj