Gość Linkinia Napisano 26 Października 2014 Napisano 26 Października 2014 Na początku opis sytuacji: jestem singlem, studiuję, nie pracuję. Nie spotykam się z nikim, ale mam na oku kolegę... Proszę, zerknijcie: Uczucia w listopadzie: Królowa buław, 3 buław, 2 buław --> HB V Kapłan Wygląda na to, że będę zadowolona i pewna siebie. Szykuje mi się flirt, może randka, widać czekanie na rozwój wydarzeń, zastanawianie się, co będzie dalej. Zadałam dwa pytania odnośnie kolegi: Jak będzie wyglądała nasza relacja w tym miesiącu? XV Diabeł, 6 kielichów, 7 mieczy --> HB Koło, Mag Chyba mogę się spodziewać manipulacji, zagrywek z jego strony, może powróci jakaś sytuacja z przeszłości. Generalnie - możliwa chemia w powietrzu, ale bez konkretów - słowa bez pokrycia. Jakie działania podejmie wobec mnie w listopadzie? Rycerz denarów, Słońce, Rydwan, Kapłanka --> HB Koło, Mag Ciekawe karty w porównaniu do tych na górze, prawda? Rycerz denarów działa spokojnie, ale metodycznie. Myślę, że ograniczy się do rozmów na uczelni, będą one miłe i ciepłe. Rydwan dodaje trochę dynamiki, więc może wyjdzie z inicjatywą w moją stronę, zaproponuje spotkanie. Nie wiem, jak odczytać tutaj Kapłankę - ta karta zawsze sprawia mi trudność. Jakieś pomysły? Cytuj