Skocz do zawartości

Sytuacja zawodowa 2015 ZWERYFIKOWANY


Gość Euterpe

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po studiach i kilku praktykach, szukam stałej pracy w swoim zawodzie. CV zaczęłam wysyłać już praktycznie wszędzie, gdzie można. Obecnie trochę dorabiam, ale to nie jest na dłuższą metę.

 

---wiosna-----------lato------------------jesień--------------------------zima---

-- I Mag --------- XI Siła ---------- VI Kochankowie ------------- 2 miecze

 

styczeń: Giermek mieczy - może coś się pojawić, ale bardziej na okres próbny, dokształcanie się

luty: 2 puchary - podpisanie umowy o pracę

marzec: Królowa mieczy - kontynuacja

kwiecień: II Kapłanka - ciąg dalszy z poprzedniego miesiąca, poszerzanie wiedzy

maj: Król denarów - stabilna sytuacja finansowa

czerwiec: 2 miecze - albo zrezygnuję, albo nie będę do tego podchodzić emocjonalnie

lipiec: 2 denary - zechcę dorobić na boku :co:

sierpień: IV Cesarz - stabilnie

wrzesień: As mieczy - jeżeli nie zrezygnuję w czerwcu, to już pewnie tutaj; odcięcie się od posady

październik: 7 mieczy - poszukiwanie czegoś innego

listopad: 4 buławy - przesiadywanie w ciepłym domku; nadal brak pracy

grudzień: Król buław - wsparcie mężczyzny; może rozmowa kwalifikacyjna :co:

 

wiosna - wezmę sprawy w swoje ręce i podpiszę umowę o pracę

lato - kontynuacja tego, co było wcześniej

jesień - wahania, niepewność, zerwanie kontraktu

zima - brak pracy

Odnośnik do komentarza

Myślę ,że w lutym pojawi się opcja..zabawić możesz tam na max 3 msc..moze jakas probna umówa..Lipiec kojarzy mi się jakbys miala jakies dwie dorywcze prace albo dwie opcje pracy gdzie bedziesz musiała wybiera..Sierpień myślę,że spoko..Listopad i grudzień również..jakas posadka gdzies w biurze u jakiegos goscia..

Odnośnik do komentarza

Wiosna - poszukiwanie pracy, bedziesz pisac, wysyłac, rozwozić cv, zaliczysz kilka rozmoów o pracę.