Skocz do zawartości

Styczeń


Gość Linkinia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Linkinia

Położyłam karty teraz, bo zaraz święta, potem sesja...

Odwdzięczę się za każdą interpretację :bukiet:

Singiel, studiuję. W styczniu czeka mnie sesja.

 

 

Styczeń:

Co będzie mnie zajmowało w czasie (pomijam pierwszą i ostatnią dekadę, bo widać w niej naukę):

10-20 dnia - VI Kochankowie, XX Sąd, 3 buław, 2 denary --> HB Cesarz

Miłe spotkanie. Może nie randka, ale coś na jej kształt.

 

 

Uczucia - Rycerz mieczy, 7 kielichów, paź kielichów --> HB VII Rydwan

Rycerz mieczy może pokazywać kogoś albo też nerwy, spięcia, jakieś nieporozumienie. W 7 kielichów widać moje bujanie w obłokach i marzenie o kimś. Paź kielichów to drobne gesty, wiadomości, może zaproszenie.

 

Nieoczekiwane - XV Diabeł, XXII Głupiec, Paź mieczy --> HB Koło, Mag

Pomyślałam o rozmowie damsko-męskiej.

 

Najważniejsze wydarzenie w uczuciach - I Mag, 7 kielichów, Król buław --> HB VIII Siła

Pan, który się kryje za królem buław, wyjdzie z inicjatywą. Może to być rozmowa przez internet/tel.

 

 

Jest pan, który mi się podoba, kolegujemy się.

Czego mogę się spodziewać z jego strony w styczniu? - Królowa denarów, 4 buław, 9 denarów --> HB XIII Śmierć, Cesarz

Nie wiem, jak odczytać tutaj królową denarów na początku... może jestem w niej ja, jako w jakiś sposób adorowana, w 4 buław miłe spotkanie i 9 denarów jako koleżeńskie zachowanie. A może dowiem sie o kobiecie i jego związku?

Edytowane przez Linkinia
Odnośnik do komentarza
Gość Euterpe

Czego mogę się spodziewać z jego strony w styczniu? - Królowa denarów, 4 buław, 9 denarów --> HB XIII Śmierć, Cesarz

po tych kartach widać, że kolejny krok leży po Twojej stronie. Nadal koleżeństwo, miłe spotkania, pan nie wyjdzie poza to, co już jest.

 

Najważniejsze wydarzenie w uczuciach - I Mag, 7 kielichów, Król buław --> HB VIII Siła

- pojawi się mężczyzna Twoich marzeń

- jakiś egzamin pójdzie Ci lepiej niż przypuszczałaś