Skocz do zawartości

Rozkład tygodniowy 09.03-15.03 (ZWERYFIKOWANY)

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie.

Aura :7 Pucharów- oderwanie od rzeczywistości, życie marzeniami

Dom: Rycerz Buław-mogą czekać wyjazdy lub ruch w domu np. przemeblowanie zainspirowane przez mężczyznę

Uczucia:4 Pucharów- nuda, stagnacja, przesyt

Praca: Paź Monet-kursy, oferty, zaproszenia, konferencje, nauka czegoś nowego

Dobra rada: Sąd XX

Ostrzeżenie: Królowa Monet-uważaj na osobę która maskuje swoje lenistwo wytykając pomyłki innym

Niespodzianka: 7 Monet-doczekasz się plonów swojej pracy

• Lubię to! 1
Napisano

Aura :7 Pucharów- zakochanie (?) w tym tygodniu moze byc romantycznie , bedziesz snuła marzenia , plany

Dom: Rycerz Buław- w domu spory ale i namietne godzenie się :)

Uczucia:4 Pucharów- no napięta sytuacja , jakies spory, mozliwe ze jakaś nostalgia Cię dopadnie

Praca: Paź Monet-mozliwe ze w pracy dostaniesz ciekawa propozycję

Dobra rada: Sąd XX- kierowac sie wew. głosem

Ostrzeżenie: Królowa Monet- unikaj bycia "kurą domową"

Niespodzianka: 7 Monet- zapowiedz sukcesów - 7 monet to tez karta ciąży:)

Napisano
Aura :7 Pucharów- oderwanie od rzeczywistości, życie marzeniami

Oderwanie od rzeczywistości, będziesz myśleć o wielu rzeczach.

Dom: Rycerz Buław-mogą czekać wyjazdy lub ruch w domu np. przemeblowanie zainspirowane przez mężczyznę

Przemeblowanie, generalne porządki albo odwiedziny takiego rycka

Uczucia:4 Pucharów- nuda, stagnacja, przesyt

Podobasz się komuś kogo nie zauważasz albo tobie spodoba się ktoś ale nie zwróci na ciebie uwagi.

Praca: Paź Monet-kursy, oferty, zaproszenia, konferencje, nauka czegoś nowego

Dokształcanie, jakaś mała premia może

A żebyś uważała i nie przegapiła okazji, z kartą z uczuć 4 puchary może żebyś nie przegapiła okazji na zawarcie z interesującą osobą