silver Napisano 6 Marca 2015 Napisano 6 Marca 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura :7 Pucharów- oderwanie od rzeczywistości, życie marzeniami Dom: Rycerz Buław-mogą czekać wyjazdy lub ruch w domu np. przemeblowanie zainspirowane przez mężczyznę Uczucia:4 Pucharów- nuda, stagnacja, przesyt Praca: Paź Monet-kursy, oferty, zaproszenia, konferencje, nauka czegoś nowego Dobra rada: Sąd XX Ostrzeżenie: Królowa Monet-uważaj na osobę która maskuje swoje lenistwo wytykając pomyłki innym Niespodzianka: 7 Monet-doczekasz się plonów swojej pracy 1 Cytuj
Lena75 Napisano 7 Marca 2015 Napisano 7 Marca 2015 Aura :7 Pucharów- zakochanie (?) w tym tygodniu moze byc romantycznie , bedziesz snuła marzenia , plany Dom: Rycerz Buław- w domu spory ale i namietne godzenie się Uczucia:4 Pucharów- no napięta sytuacja , jakies spory, mozliwe ze jakaś nostalgia Cię dopadnie Praca: Paź Monet-mozliwe ze w pracy dostaniesz ciekawa propozycję Dobra rada: Sąd XX- kierowac sie wew. głosem Ostrzeżenie: Królowa Monet- unikaj bycia "kurą domową" Niespodzianka: 7 Monet- zapowiedz sukcesów - 7 monet to tez karta ciąży:) Cytuj