silver Napisano 15 Marca 2015 Napisano 15 Marca 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Rozłożyłam karty na tydzień. Karty okazały się być nie łaskawe. Aura: Paź Buław: energia dzieci i młodych osób będzie się przewijać w tym tygodniu Dom: 5 Buław:ciężkie wiosenne porządki, wyrzucę dużo nie potrzebnych rzeczy Uczucia:Rycerz Buław: Pan może mnie gdzieś zabierze, ogólnie ruch energia, będzie pomagał w gruntownych porządkach Praca : 10 Buław: kierat ciężka praca, trud Dobra rada 3 Pucharów:nie zamykaj się w domu wyjdź do ludzi Ostrzeżenie 8 Mieczy odwrócona - uświadomienie sobie własnej niewiedzy, braki w wykształceniu; mistyfikacja, oszustwo finansowe, strata materialna poniesiona na skutek własnej naiwności; zbyt duże ryzyko przyczyną strat; nieprzewidziane długi, trudności w spłaceniu długów; wzrastające obciążenia materialne; złe wieści dotyczące spraw finansowych; nadmierny materializm lub całkowita ignorancja w sprawach finansowych; zła organizacja pracy, trwonienie czasu; zgubienie pieniędzy lub ich kradzież. Niespodzianka: 8 Monet -dostanę się na szkolenie Cytuj
adivino Napisano 15 Marca 2015 Napisano 15 Marca 2015 Aura: Paź Buław: żywotny ten tydzień Dom: 5 Buław:może dużo osób się przewinie Uczucia:Rycerz Buław: seks, mąż będzie się udzielał, mam nadzieję, że to nie spór z nim Praca : 10 Buław: przepracowywanie się Dobra rada 3 Pucharów: bądź optymistką, wyluzuj, spotykaj się z ludźmi Ostrzeżenie 8 Mieczy odwrócona - nie wiem jak odczytać ostrzeżenie w 8 mieczy odwróconej, chyba to samo co rada w 3 kielichów ;d Niespodzianka: 8 Monet - jeżeli jest taka możliwość, to może oznaczać to szkolenie, nowe zadanie, 8 monet to też dla mnie podejmowanie decyzji Cytuj
silver Napisano 17 Marca 2015 Autor Napisano 17 Marca 2015 No więc powstał problem jak odczytać odwróconą 8 Mieczy jako ostrzeżenie? Czy zrobiłam to dobrze? Cytuj