Skocz do zawartości

Rozkład na tydzień 30-03 do 5.04.2015 (ZWERYFIKOWANY)

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie.

Karty w większości AW mogą oznaczać ważne wydarzenia w tym tygodniu.

AURA: Wieża - mogą nastąpić nagłe zmiany, uwolnienie się od czegoś, gruntowne porządki, straty, urazy.

Dom: Słońce- wspaniała karta.Karta zapowiadająca radosne chwile, czas spędzony przyjemnie, optymizm, dobre zdrowie, zwiększona witalność, szczęście, dobre nowiny, podróż w ciepłe miejsce, spełnienie, powodzenie w realizacji planów, inspiracja, rozkwit talentu, sukces, akceptacja siebie, wiara we własne możliwości, szczera, prawdziwa przyjaźń, miłość, szczęście rodzinne, dzieciństwo, spodziewanie się dziecka lub narodziny.

Uczucia: 2 Mieczy-bardzo dobra karta jeśli chodzi o związek, dobre porozumienie.

Praca : Sprawiedliwość-czas załatwiania spraw urzędowych, pisania pism, wypełniania PITów

Dobra rada: Kapłan: zwróć się o pomoc do autorytetu, specjalisty, adwokata.

Ostrzeżenie: Król Mieczy: uwaga na manipulacje Hajo Banzhaf pisze " Nie wolno opierać swych planów wyłącznie na teoretycznych rozważaniach"

Niespodzianka: Cesarzowa: no to zgłupiałam : CIĄŻA ?

• Lubię to! 1
Napisano

AURA: Wieża

Coś niespodziewanego, niespokojnego. Plany legną w gruzach. Uważaj na przykre niespodzianki.

Dom: Słońce

Super atmosfera – rodzinnie, pełno ciepła. Może jakieś wspólne wyjście, wspólne chwile.

Uczucia: 2 Mieczy

Nie najlepiej, kłótnia, ostra wymiana zdań.

Praca : Sprawiedliwość

Masz w planach podpisywać jakaś umowę? Tutaj w sumie stabilnie. A PITy to się chyba do końca marca wysyła więc powinnaś to już mieć za sobą;)

Dobra rada: Kapłan:

Podchodź do wszystkiego na spokojnie, bez nerwów. Racjonalnie. Nie bierz niczego na hurra i emocjonalnie.

Ostrzeżenie: Król Mieczy:

Uważaj na kłótnie w domu (kłótnia z mężem?)

Niespodzianka: Cesarzowa