silver Napisano 7 Kwietnia 2015 Napisano 7 Kwietnia 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura : Mag- nowe możliwości, kontakty, konferencje, nauka Dom: As Mieczy- możliwe tzw. ostre cięcie, zerwanie ze starymi zasadami na rzecz nowych Uczucia: Rycerz Mieczy- intensywne dyskusje z partnerem Zdrowie 6 Pucharów- może się odezwać coś z przeszłości Praca: Księżyc- nie wszystko będzie takie jak ci się wydaje, uwaga na plotki i plotkary Rada: Paź Pucharów- pozostań w cieniu, działaj z ukrycia Ostrzeżenie: 8 Buław- uwaga na emocje, nie pokazuj po sobie zbyt wiele Niespodzianka: 10 Buław= niespodziewana odpowiedzialność, ciężar Ciężki tydzień w pracy, trochę lepiej w domku. Coś ostatnio kiepsko mi idzie. W weekend jadę na konferencje to się dużo nauczę Cytuj
silver Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Napisano 9 Kwietnia 2015 Jak moja interpretacja? Poprawnie? Cytuj
gucio19 Napisano 10 Kwietnia 2015 Napisano 10 Kwietnia 2015 Aura : Sprawisz sobie jakas niespodzianke, uwazaj na Pana w typie czarusia (nie od razu możesz to zauwazyc) Dom : wymiana zdan, dyskusja, ktora moze otrzec sie o klotnie Uczucia : Sprzeczki. Zdrowie : Mi czesto 6 pucharow pokazuje omdlenia Praca : Jakieś lęki nieuzasadnione,może złudzenia Rada : "Jako dobra rada: Wykorzystaj pojawiającą się możliwość, zgódź się na kompromis lub pojednanie. " Ostrzezenie : Nie badz impulsywna Niespodzianka : nie mam pojecia,moze cos Cie dobije milego tygodnia;* Cytuj