silver Napisano 28 Kwietnia 2015 Napisano 28 Kwietnia 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura: Mag- nauka, nowe możliwości Dom:Król Pucharów- od razu skojarzył mi się mój ojciec-jadę w odwiedziny do rodziców w weekend majowy Uczucia: Rycerz Monet- uczucia będą skupione na finansowej stronie związku Zdrowie:Rydwan- uwaga na kontuzje związane ze sportem, ruchem, autem Praca: Paź Mieczy- kłótnie, rywalizacja Rada: As Buław- idź śmiało na przód, korzystaj z szans, które daje ci los Ostrzeżenie: 7 Buław- uważaj na rywali i potraktuj ich poważnie Niespodzianka: Królowa Monet- nieoczekiwany przypływ piękna i kasy Wszelkie sugestie mile widziane, cały czas się uczę Cytuj
Ceres Napisano 28 Kwietnia 2015 Napisano 28 Kwietnia 2015 Aura: Mag- poszerzanie wiedzy, kombinowanie, szukanie sprytnego wyjścia Dom:Król Pucharów- mężczyzna darzący cie uczuciem, starszy, ojciec, dziadek Uczucia: Rycerz Monet- stabilnie, bezpiecznie kobietę w ciąży pokazał mi też kilka razy Zdrowie:Rydwan- coś z kościami mi się skojarzyło, bóle stawów, kręgosłupa, może zwichnięcie Praca: Paź Mieczy- plotki, może jakieś drobne złośliwości, wbijanie szpileczki Rada: As Buław- jakaś szansa do wykorzystania, miej oczy otwarte Ostrzeżenie: 7 Buław- mniej gadania więcej działania Niespodzianka: Królowa Monet- przypływ pieniążków albo ciąża Cytuj
Arcan Napisano 28 Kwietnia 2015 Napisano 28 Kwietnia 2015 ładny tydzień Ci się szykuje... widać,że będziesz skoncentrowana na pracy... Nie daj się wyprowadzić z równowagi jakimś złośliwym plotkom... W Magu fajnie wyszło, bo to nowe możliwości Cytuj
silver Napisano 28 Kwietnia 2015 Autor Napisano 28 Kwietnia 2015 Uwielbiam weekend majowy, jadę zawsze do rodzinki, oglądam parowozy w Wolsztynie i ogólnie relaks, dogadzanie sobie. I robię tak co roku. Polecam Cytuj