Skocz do zawartości

Czy będziemy mieli razem dziecko?


kasiulinek87

Rekomendowane odpowiedzi

Czy będziemy mieli razem dziecko?

 

 

Tiwaz, Othala, Thurisaz doc. Raidho Dagaz

 

dziewczyny, nie znam się na runach za bardzo jeszcze...

moim zdaniem rozklad nie jest optymistyczny, nie widać tu dziecka.

widać za to długą, krętą drogę do celu, lekarzy, leczenie itp.... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Faktycznie: teoretycznie w tym rzucie dziecka nie widać, ale: Ty masz nadzieję, a jest szansa na pozytywne zakończenie, więc o ile na chwilę obecną masz trudności z zajściem w ciążę i/ lub z jej utrzymaniem albo w ogóle różnej natury trudności czy przeszkody z tym związane, to Dagaz, która oznacza zmianę, nagły zwrot daje nadzieję, że coś się w temacie nagle zmieni.

Oczywiście to jest moja interpretacja, czyli to, co powiedziałyby moje Runy, gdybym to ja je osobiście rzucała. Zawsze trzeba mieć na uwadze to co one oznaczają u rzucającego, bo przecież każdy ma swój świat, czy to karciany czy runiczny i według niego odczytuje ich znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

I bardzo dobrze zrobiłaś. A jeśli ona zna Twoją sytuację, to łatwiej jej będzie je odczytać. Bo ja mogę się tylko domyślać i ogólnikowo coś powiedzieć, ale powiedzmy, że masz trudności z zajściem w ciążę, z jakiegokolwiek powodu, pojawia się Dagaz, która oznacza zwrot (a z poprzedzającymi ją runami sugeruje, że w temacie są trudności) i ten zwrot może oznaczać odmianę sytuacji, czyli dajmy na to zaciążysz, ale ponieważ ona oznacza także dużo możliwości do wyboru jak również to, by być gotowym na niespodziewany obrót sprawy, to w takiej sytuacji możesz mieć dziecko nie z tym partnerem, tylko z innym (bo przecież przyczyna może być po stronie mężczyzny) lub na przykład możecie dziecko adoptować.