silver Napisano 5 Maja 2015 Napisano 5 Maja 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura: Mag- cały czas nauka i nowe możliwości Dom:9 Pucharów-ciepła rodzinna atmosfera Uczucia: Diabeł- oooo zniewolenie, zdrada? Zdrowie:3 Buław- walka - szykuje się walka z bakteriami, wirusami? Przeziębienie? Lub odwrót choroby. Praca: Król Monet- w pracy stabilizacja, praktyka, dobrze naoliwione tryby. Rada: Królowa Pucharów- okazuj uczucia Ostrzeżenie: 5 Mieczy- nie angażuj się w cudze konflikty i spory Niespodzianka: 10 Buław- niespodziewany ciężar, dodatkowy obowiązek Cytuj
Gość Luna9 Napisano 5 Maja 2015 Napisano 5 Maja 2015 Pani pielegniarko, spokojnie - na zdrowie 3 bulaw - nie jest to 5, czy 7 bulaw, wiec takiej "walki" sie nie ma co tu dopatrywac :-) Cytuj
silver Napisano 5 Maja 2015 Autor Napisano 5 Maja 2015 Ok. Dzięki za sugestie. Na karcie w mojej talii jest pan, który stoi na brzegu i odgania kijami statki próbujące wejść do portu. Tak to widzę i tak opisałam- jakoś m się skojarzyło Cytuj