silver Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura:5 Pucharów- smutek, żal, rozpamiętywanie przeszłości, nie dostrzeganie dobrych stron Dom: Król Mieczy-możesz przysiąść do pisania i książek Uczucia: 2 Monet- huśtawka nastrojów, zmienne uczucia Zdrowie: 10 Mieczy- zranienia, krwotoki, silne osłabienie, depresja Praca: 6 Buław- odniesiesz zwycięstwo w jakiejś sprawie Rada: 10 Mieczy nie spoczywaj na laurach Ostrzeżenie: Cesarzowa- uwaga na Cesarzową lub nie bądź leniwa Niespodzianka: Rycerz Monet- dostaniesz pieniądze Podsumowanie: Król Monet- w tym tygodniu możesz dużo osiągnąć Cytuj
NarratorkaHorrorow Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 Silver, w adn. odnośnie zdrowia, oraz rady jest ta sama karta tj. X mieczy? Cytuj
gucio19 Napisano 25 Maja 2015 Napisano 25 Maja 2015 Co do zdrowia to uważaj na siebie,u mnie ostatnio 10 mieczy zwiastowało groźny upadek, innym razem dowiedziałam się o poważnym wypadku kogos... Cytuj
silver Napisano 25 Maja 2015 Autor Napisano 25 Maja 2015 Tak Gypsy ta sama karta bo tasuję za każdym razem całość i pytam o poszczególne zagadnienie. Cytuj
Gość Bethany Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Aura- No będzie Ci smutno bardzo Dom- Może pokłócisz się z mężem, albo rzeczywiście nauka Uczucia- zmiennie, jakieś wahania widać Zdrowie- tutaj uważaj szczególnie, 10 Mieczy to może być np. załamanie nerwowe, albo wypadek Praca- Będziesz zadowolona, coś Ci się uda Finansowo powinno być dobrze. Cytuj