Skocz do zawartości

Czerwiec 2015 (ZWERYFIKOWANY)

silver

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rozłożyłam karty na Czerwiec. Talia Illuminatti stosuje całą talię, nie odwracam kart. Jestem mężatką bez dzieci, pracuję jako pielęgniarka na etacie. Wszelkie sugestie mile widziane.

AURA: Cesarzowa, 8 Mieczy, 6 Mieczy- Coś odejdzie, osaczenie, smutek, ale z godnością Cesarzowej.

DOM: Świat, 3 Monet, Król Pucharów- Szykuje się wyjazd i nauka

PRACA: Król Buław, 2 Buław, Cesarzowa- Bardzo dobrze, zyskasz stabilną pozycję w pracy.

FINANSE: 4 Buław, Gwiazda, 9 Mieczy. Początkowo dobre, później będziesz się o nie martwić

ZDROWIE: 7 Mieczy, Świat, 6 Mieczy. Depresyjnie, smutek.

UCZUCIA: Kochankowie, 6 Pucharów, 2 Monet. Uuu ale super. Porozumienie.

NIESPODZIANKA: 9 Pucharów, Paź Monet, 2 Pucharów. Coś się uda zrobić.

OSTRZEŻENIE: Królowa Monet, Rycerz Buław, Rycerz Mieczy. Nie siedź w domu, unikaj konfliktów

EFEKTY NA KONIEC MIESIĄCA: Królowa Pucharów, Eremita, 10 Monet. Spełnienie

• Maestro
Napisano (edytowane)

AURA: Cesarzowa, 8 Mieczy, 6 Mieczy- Patrząc na ogół kart, wydaje mi się, że wydarzy się coś, co sprawi, że poczujesz się kobieca i podziwiana, jednak Twoje zasady nie pozwolą Ci na pewne ruchy, zaznacza się także wyjazd

DOM: Świat, 3 Monet, Król Pucharów- widać wyjazd, ale i wizyty przyjaciół i pewnie kochający mąż;)

PRACA: Król Buław, 2 Buław, Cesarzowa- możesz wpaść w oko pewnemu mężczyźnie na wyjeździe

FINANSE: 4 Buław, Gwiazda, 9 Mieczy. coś się może w tej kwestii nie powieść, jakby z początku była sielanka, a potem pojawić się miały wydatki

ZDROWIE: 7 Mieczy, Świat, 6 Mieczy. zaraz cos wymyślę

UCZUCIA: Kochankowie, 6 Pucharów, 2 Monet. ja bym tu powiedziała, ze pojawią się wątpliwosci, ktoś z przeszłosci może wrócić

NIESPODZIANKA: 9 Pucharów, Paź Monet, 2 Pucharów. miłe spotkanie, może zajmiesz się jakims dzieckiem:)

OSTRZEŻENIE: Królowa Monet, Rycerz Buław, Rycerz Mieczy. uważaj na starcie dwóch mężczyzn krążących koło Ciebie