silver Napisano 1 Czerwca 2015 Napisano 1 Czerwca 2015 Rozłożyłam karty na Czerwiec. Talia Illuminatti stosuje całą talię, nie odwracam kart. Jestem mężatką bez dzieci, pracuję jako pielęgniarka na etacie. Wszelkie sugestie mile widziane. AURA: Cesarzowa, 8 Mieczy, 6 Mieczy- Coś odejdzie, osaczenie, smutek, ale z godnością Cesarzowej. DOM: Świat, 3 Monet, Król Pucharów- Szykuje się wyjazd i nauka PRACA: Król Buław, 2 Buław, Cesarzowa- Bardzo dobrze, zyskasz stabilną pozycję w pracy. FINANSE: 4 Buław, Gwiazda, 9 Mieczy. Początkowo dobre, później będziesz się o nie martwić ZDROWIE: 7 Mieczy, Świat, 6 Mieczy. Depresyjnie, smutek. UCZUCIA: Kochankowie, 6 Pucharów, 2 Monet. Uuu ale super. Porozumienie. NIESPODZIANKA: 9 Pucharów, Paź Monet, 2 Pucharów. Coś się uda zrobić. OSTRZEŻENIE: Królowa Monet, Rycerz Buław, Rycerz Mieczy. Nie siedź w domu, unikaj konfliktów EFEKTY NA KONIEC MIESIĄCA: Królowa Pucharów, Eremita, 10 Monet. Spełnienie Cytuj