silver Napisano 6 Czerwca 2015 Napisano 6 Czerwca 2015 Witam serdecznie. Kilka słów o osobie. Jestem 34 letnią mężatką bez dzieci niestety. W pracy jestem pielęgniarką, pracuje na etacie. Aura:Gwiazda- w tym tygodniu Twoja gwiazda będzie błyszczała jak nigdy Dom: Księżyc- Twórczość lub kłamstwa, ułuda, bujanie w obłokach Uczucia: 9 Mieczy- jakieś załamanie widać Zmartwienie, kłopot. Zdrowie: Księżyc- coś będzie nie tak jak myślę lub iluzoryczny spokój. Praca: 7 Mieczy: Będę uciekała od obowiązków. Rada: 3 Monet - skup się na nauce Ostrzeżenie: Umiarkowanie- może cię zgubić brak umiaru Niespodzianka: Wisielec: niespodziewana wiadomość Podsumowanie: Król Pucharów- coś się nauczę Ogólnie ważny tydzień. Dużo AW oraz 2x Księżyc z Mieczami może dać nieporozumienia i plotki. Cytuj
Gość Bethany Napisano 6 Czerwca 2015 Napisano 6 Czerwca 2015 Aura i dom kojarzą mi się z marzeniami ogólnie Uczucia- tutaj dość smutno, depresyjnie Zdrowie: może trudności ze snem, albo stany depresyjne Praca- tak jak piszesz Rada- no nauce, albo pracy Ostrzeżenie: zachowaj równowagę we wszystkim, może chodzić o to nadmierne bujanie w obłokach Niespodzianka : może będziesz mogła w tym Wisielcu się wyciszyć, odpocząć, zrelaksować Cytuj